Τοπικά

Εργαζόμενοι ψημένοι στον καύσωνα – Ψήστες του Βόλου κόντρα στις υψηλές θερμοκρασίες και την υπερφορολόγηση 

Με αφορμή το ισχυρό κύμα καύσωνα η «Θ» μίλησε με τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά μέσα σε συνθήκες μεγάλης ζέστης, τους ανθρώπους που ενώ ψήνουν ταυτόχρονα ψήνονται και οι ίδιοι από τη ζέστη.

Για τις δύσκολες συνθήκες εργασίας μέσα στον καύσωνα μίλησε η κ. Αλεξάνδρα Παππά, ιδιοκτήτρια του ψητοπωλείου «Το Σουβλάκι της Αλεξάνδρας». Συγκεκριμένα αναφέρει πως «εμείς είμαστε συνηθισμένοι στο να εργαζόμαστε σε υψηλές θερμοκρασίες. Δουλεύουμε πίνοντας δε άφθονο κρύο νερό για αντιμετωπίσουμε τη ζέστη. Πάντως φεύγοντας από το μαγαζί όπου και να πάμε η κατάσταση μας φαίνεται καλύτερα». Από την άλλη πλευρά η κ. Γιούλα Μίχου, υπεύθυνη του σουβλατζίδικου «Ο Θοδώρας», υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε άλλη εναλλακτική. Προσαρμοζόμαστε και κάνουμε υπομονή, ενώ χρησιμοποιούμε και ανεμιστήρες για να δροσιζόμαστε. Πάντως αν και το καλοκαίρι η κατάσταση είναι αρκετά δύσκολη τους υπόλοιπους μήνες είναι καλά».

Στην ερώτηση πώς βλέπουν την κίνηση στα ψητοπωλεία φέτος και αν η κατάσταση είναι καλύτερη από πέρυσι οι υπεύθυνοι απαντούν πως η κίνηση είναι στάσιμη αυτή τη χρονιά, ενώ συμπληρώνουν πως αυτός ο Αύγουστος παρουσιάζει μειωμένη δραστηριότητα. Η ιδιοκτήτρια του ψητοπωλείου «Το Σουβλάκι της Αλεξάνδρας» τονίζει δε ότι «κάθε πέρυσι και καλύτερα. Εμείς δουλεύουμε κυρίως με ντόπιους Έλληνες πελάτες, καθώς οι ξένοι τουρίστες σπανίζουν. Αυτό τον καιρό οι περισσότεροι πελάτες μας δε είναι γονείς με παιδιά φοιτητές που ψάχνουν σπίτια στον Βόλο.

Οι υπεύθυνοι μίλησαν και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του κλάδου. Η κ. Γ. Μίχου αναφέρει πως «τα προβλήματα προέρχονται κυρίως από την υπερφορολόγηση. Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις Φ.Π.Α. στο 24%, τέλος επιτηδεύματος, ασφαλιστικές εισφορές και άλλα έξοδα με τον τζίρο παράλληλα να πέφτει, τότε τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα για κάθε επαγγελματία. Οι οικονομικές δυσκολίες αναγκάζουν τον κόσμο να μειώσει τα έξοδά του και έτσι η αγορά συνεχώς πέφτει». Από την πλευρά της η κ. Αλεξάνδρα Παππά υποστηρίζει πως «σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν δυσκολίες. Η μεγάλη φορολόγηση και η αύξηση των εξόδων επιβαρύνουν σημαντικά όλους τους επαγγελματίες. Πρέπει η κίνηση να αυξηθεί τρεις φορές επάνω για να μπορούμε να πληρώσουμε τους φόρους που κάθε τόσο επιβάλλουν. Αυτό βέβαια, δεδομένου των συνθηκών, φαντάζει αδύνατο».

Τέλος στην ερώτηση τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής, σε σχέση με την ποιότητα των κρεάτων, όταν ψωνίζει από ψητοπωλεία-σουβλατζίδικα η κ. Αλεξάνδρα Παππά αναφέρει πως «πολύ σημαντικό είναι να υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης με το κατάστημα», ενώ η κ. Γιούλα Μίχου δηλώνει πως «ο καταναλωτής πρέπει να προτιμάει μαγαζιά με ιστορία στον χώρο που του εμπνέουν εμπιστοσύνη. Εμείς είμαστε μια επιχείρηση 50 ετών στον χώρο και καταφέραμε, μέσα και από δυσκολίες, να οικοδομήσουμε σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές».

Χαράλαμπος Σοφιάδης

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το