Τοπικά

Έρευνα Επιμελητηρίου Μαγνησίας για αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου – Το 93% επιβατών θέλουν να έρθουν ξανά για διακοπές

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το προφίλ των επισκεπτών από τις αφίξεις στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου προκύπτουν από την έρευνα που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Μαγνησίας κατά το 2022.
Ο στόχος της έρευνας ήταν μεταξύ άλλων να ανακαλύψει το προφίλ των πελατών, τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, αλλά και την άποψή τους σχετικά με τον προορισμό.
Μεγάλο κομμάτι της έρευνας αποτελεί και βασικό στοιχείο στις συζητήσεις και συναντήσεις του επιμελητηρίου με αεροπορικές εταιρίες, Tour Operators και αεροδρόμια που αναζητά ως συνεργάτες– πάντα στα πλαίσια της προσπάθειας για την ανάπτυξη του δικτύου των πτήσεων από το Αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου.
Το δείγμα της έρευνας ήταν 408 άτομα με το 17% να προέρχεται από πτήσεις εσωτερικού και το 83% από πτήσεις του εξωτερικού. Το 53% ήταν άνδρες και το 47% γυναίκες, ενώ το 32% ήταν άτομα ηλικίας κάτω των 35%. Η έρευνα διεξήχθη, όταν ακόμη εκτελούσε πτήσεις η βρετανική εταιρεία easy jet στο αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου.
Αναφορικά με την εθνικότητα το 32% ήταν Έλληνες, το 22% από Μεγάλη Βρετανία, το 17% από Γερμανία και το 21% από Γαλλία, το 11% από Ιταλία. Τα στοιχεία δείχνουν πως στο αεροδρόμιο έρχονται αρκετοί Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό, ενώ το 34% των επιβατών έχουν μόνιμη κατοικία τη Μεγάλη Βρετανία.
Αναφορικά με το εκπαιδευτικό τους επίπεδο το 48% κατείχε πτυχίο, το 30% μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, το 21% ήταν απόφοιτοι Γυμνασίου και το 1% απόφοιτοι δημοτικού.
Για τους λόγους του ταξιδιού το 74% ανέφερε τις διακοπές, το 18% η επίσκεψη σε φίλους και οικογένεια, το 5% επαγγελματικοί και το 3% για λόγους υγείας.
Το 67% έκανε κράτηση μέσω ιστοσελίδας αεροπορικής εταιρείας και το 18% μέσω operator.
Για τις περιοχές άφιξης στο αεροδρόμιο το 32% θέλησε να διαμείνει στον Βόλο, το 32% στο Πήλιο, το 4% στις Σποράδες, το 5% στη Λάρισα, το 2% στη Λαμία, το 3% σε Καρδίτσα, Τρίκαλα, Αλμυρό και το 22% στο ClubMed που είναι ξενοδοχειακή μονάδα στην Εύβοια.
Το 89% δήλωσε ικανοποιημένο και πολύ ικανοποιημένο από το αεροδρόμιο. Βέβαια δεν λείπουν και οι παρατηρήσεις, όπως το 31% που ζητά δωρεάν wifi, ένα 15% με περισσότερα καταστήματα εστίασης, από ένα 13% με περισσότερα καταστήματα με τοπικά είδη και καταστήματα ευρύτερα, ένα 11% με ΑΤΜ και ένα 8% με περισσότερα καθίσματα.
Επίσης υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση των επισκεπτών και από τους προορισμούς που επισκέφθηκαν. Ενδεικτικά οι Βρετανοί δήλωσαν ικανοποιημένοι σε ποσοστό 99%, αλλά και οι Γάλλοι σε ποσοστό 94%, οι Γερμανοί 96% και οι Έλληνες 91%.
Μάλιστα σε ποσοστό 93% θα ήθελαν να επισκεφθούν ξανά την περιοχή μας, ενδεικτικό στοιχείο της ικανοποίησής τους από τις διακοπές στην ευρύτερη περιοχή, ενώ πολλοί εκδήλωσαν την πρόθεση να συστήσουν την περιοχή που βρέθηκαν σε φίλους και συγγενείς. Επίσης έξι στους δέκα έμαθαν για τον προορισμό τους από φίλους και συγγενείς και ένα 23% από ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το