Τοπικά

Επιτροπή Δημοτών Κραυσίδωνα: Εμμονή της δημοτικής αρχής Βόλου με το θέμα «Καραμπατζάκη»

Για εμμονή με το θέμα «Καραμπατζάκη» κατηγορεί τη δημοτική αρχή Βόλου η Επιτροπή Δημοτών Κραυσίδωνα, με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του έργου. Τα μέλη της Επιτροπής κάνουν λόγο για «υπογραφή καταστροφής της Καραμπατζάκη» και παραπέμπουν στην εκδίκαση της υπόθεσης στο ΣτΕ, την Τρίτη 19-5-2020, επισημαίνοντας ότι την ευθύνη για την πόλη δεν την έχει μόνο ο Δήμος.
Η ανακοίνωση της Επιτροπής:

Και μόνο η υπογραφή καταστροφής της Καραμπατζάκη τον Μάιο του 2020, προκαλεί γέλιο στους υγιώς σκεπτόμενους πολίτες. Άραγε το 2017 τι σύμβαση είχε υπογραφεί και για ποιο έργο; Να θυμίσουμε, δεν υπήρχε σύμβαση έργου διαμόρφωσης, αλλά «έργο συντήρησης οδού»! Τα λογοπαίγνια και οι ανακρίβειες καλά κρατούν και όπου πιάσουν!
Έχει τη σημασία του επιγραμματικά να πούμε, ότι ο Δήμος Βόλου ξεκίνησε το Μάρτιο του 2017 χωρίς τα όσα απαιτούνται για την υλοποίηση έργου. Κατάληξε μετά τις καταδρομικές επεμβάσεις του στην περιοχή και τα γνωστά θλιβερά για την πόλη και τους πολίτες επεισόδια, του Νοεμβρίου 2017 – Ιανουαρίου 2018, να του κοινοποιηθεί έγγραφο από το Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού της Γενικής Δ/νσης Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού Θεσσαλίας. Επισημαίνονταν η απαραίτητη προϋπόθεση τήρησης διαδικασιών για την υλοποίηση έργων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, τα οποία δεν υπήρχαν. Ένα γεγονός που υποχρέωσε το Δήμο να συμμορφωθεί. Ανάλογο έγγραφο είχε εκδοθεί από την εν λόγω Υπηρεσία και για την υπόθεση αφαίρεσης νησίδας στην συμβολή των οδών Καραμπατζάκη και Φιλαδελφείας, το οποίο φυσικά δεν λήφθηκε υπόψη!
Αυτά έρχονται να προστεθούν στην υπ΄ αρ. 350/2017 σημαντική για την προσπάθειά προστασίας της περιοχής, απόφαση Αναστολής της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, [ΣτΕ] στο οποίο είχαν προσφύγει πολίτες και φορείς.
Έτσι 29 Ιανουαρίου 2018 το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου αποφασίζει την εκκίνηση διενέργειας εκπόνησης κυκλοφοριακής µελέτης (η οποία δεν έγινε ποτέ γνωστή, κυκλοφοριακοί φόρτοι, εναλλακτικές λύσεις κ.λπ.) – που έπρεπε και πρέπει να υπάρχουν πριν την όποια επέμβαση στην περιοχή – υλοποίησης της διαμόρφωσης των οδών Ζάχου και Καραµπατζάκη. Το θέμα φτάνει έως σήμερα.
Εδώ επισημαίνουμε το γεγονός δηλώσεων της Δημοτικής Αρχής «…πρόκειται για ένα έργο όχι Ευρωπαϊκό αλλά Βολιώτικο» και ότι «…χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους». Για να βοηθήσουμε, είναι Βολιώτικο το έργο και το πληρώνουμε εμείς και εσείς, (…ευφυέστατο να πληρώνεις από την τσέπη σου, καθώς φαίνεται σας ενημέρωσαν πως μόνο έργα ουσίας χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση). Είναι «έργο» που καμιά σχέση δεν έχει με την ήπια κυκλοφορία που επικαλούνται, η οποία πρεσβεύει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή μείωση της κυκλοφορίας και ασφάλεια στους χρήστες, πεζούς, ποδηλάτες, ΑΜΕΑ κ.λπ. στους χώρους ήπιας κυκλοφορίας!
Η καθυστέρηση τήρησης των διαδικασιών εκτέλεσης έργων από τη Δημοτική Αρχή συνετέλεσε στην επιπλέον χρέωση του «έργου» καταστροφής, με 250000 €. Να μην προσπαθούν να τα φορτώσουν στους πολίτες! 100% φταίει η Δημοτική Αρχή γιατί δεν ήταν έτοιμη και χωρίς τα προβλεπόμενα.
Μειδίαμα μας προκαλεί η δήλωση «…ο κόσμος το ζητάει και το περιμένει , η πόλη το έχει ανάγκη». Επειδή έχουν και μαντικές ικανότητες αντικαθιστώντας κάθε εταιρεία δημοσκοπήσεων, ας ρωτήσουν σήμερα τους πολίτες που περπατούν (εντάθηκε με τον κορωνοϊό) στον καταστραμμένο από τη Δημοτική Αρχή πεζόδρομο της Καραμπατζάκη, μιας και δεν διαθέτουν δυνατότητες πολυτελούς παραμονής σε ορεινά θέρετρα.

Ας μη γελιόμαστε, υπάρχει εμμονή με το θέμα «Καραμπατζάκη» και δεν περιμένουμε καμιά αποδοχή από τη Δημοτική Αρχή μιας καλύτερης και ποιο απαραίτητης για την πόλη και τους ανθρώπους παρέμβαση ανάπλασης.

Ο «κύβος ερρίφθη» η πρόταση μας για την ανάπλαση της περιοχής σε γραμμικό πάρκο είναι δημόσια γνωστή, «οι καιροί ου μενετοί». Εν αναμονή και της εκδίκασης της υπόθεσης στο ΣτΕ, την Τρίτη 19-5-2020, επισημαίνουμε ότι την ευθύνη για την πόλη δεν την έχει μόνο ο Δήμος. Συνυπεύθυνοι είμαστε όλοι, πολίτες και φορείς, η ιστορία μια φορά γράφεται!

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το