Τοπικά

Ενισχυτική διδασκαλία για τα κενά που άφησε η τηλεκπαίδευση ζητεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Μαγνησίας

Ομαλά κύλησε στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά της Μαγνησίας η πρώτη εβδομάδα μετά την επιστροφή των μαθητών στις σχολικές αίθουσες. Βέβαια, μετά την πολυήμερη τηλεκπαίδευση, οι ανάγκες που έχουν προκύψει είναι ουκ ολίγες, με τον τοπικό Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας να θέτει το ζήτημα της ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές οι οποίοι έχουν κενά.
Πρόκειται για μαθησιακά κενά, τα οποία μπορεί να εντάθηκαν μέσα από την τηλεκπαίδευση, καθώς υπήρχαν μαθητές που δεν μπορούσαν ελλείψει ψηφιακών υποδομών να παρακολουθούν συστηματικά τα εξ αποστάσεως μαθήματα, ενώ κάποιοι είχαν ζητήματα με τις υποδομές, όπως στη λειτουργικότητα των δικτύων.

«Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δημιουργούσε ψηφιακές και συνακόλουθα εκπαιδευτικές ανισότητες» τόνισε ο πρόεδρος του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος και συμπλήρωσε πως «ο μηχανισμός της τηλεκπαίδευσης για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου οι μαθητές μαθαίνουν τη γραφή και την ανάγνωση, ενδεχομένως να μην ήταν τόσο αποτελεσματικός, όπως συμβαίνει στη διά ζώσης διδασκαλία. Είναι φυσικό επόμενο κάποια πράγματα οι μαθητές που έμαθαν στο σχολείο, πριν κλείσει λόγω πανδημίας, να τα έχουν ξεχάσει, και γι’ αυτό θα πρέπει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του υπουργείου Παιδείας να βγάλει νέα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, ώστε κανένας μαθητής να μη μείνει πίσω. Και αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε συνεργασία με τους συντονιστές εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς. Για παράδειγμα, μου ανέφερε εκπαιδευτικός της Α’ τάξης Δημοτικού, πως τα μαθησιακά κενά σε έναν ή δύο μαθητές από τη διά ζώσης διδασκαλία, μεγάλωσαν.

Επομένως, μπορούν να προγραμματιστούν εξατομικευμένα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τη μαθησιακή βελτίωση των μαθητών, τα οποία θα υλοποιούνται εντός σχολικού ωραρίου. Άλλωστε, υπάρχουν εκπαιδευτικοί σε ορισμένα σχολεία που έχουν διδακτικές ώρες τις οποίες θα μπορούσαν να καλύψουν. Μην ξεχνάμε ότι οι μαθητές έμειναν εκτός σχολείου για 37 σχολικές μέρες και θα πρέπει να αξιολογηθεί το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα της τηλεκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει τους πιο αδύναμους μαθητές να τους στηρίξουμε. Η κατεύθυνση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας είναι να αποκτήσουμε στον Νομό μας ένα σύγχρονο, ποιοτικό και αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο, που να δίνει τα εφόδια στους μελλοντικούς πολίτες».
Ο ίδιος αναφέρθηκε και σε διάφορα άλλα θέματα που προκύπτουν, όπως στα ολοήμερα τμήματα που συνυπάρχουν μαθητές από διάφορα τμήματα του σχολείου».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το