Παραπολιτικά

Ένα συνεχές, αγχωτικό ψάξιμο

Η πρώτη αντίδραση των καταναλωτών για το «καλάθι του νοικοκυριού» είναι μάλλον μουδιασμένη. Αρκετές προσφορές εμφανίζονται σε προϊόντα που δεν τα επιλέγουν και θα πρέπει να περιμένουν κάθε Τετάρτη την ανανέωση της σχετικής λίστας, μήπως και ευνοηθούν. Από την αρχή της οικονομικής κρίσης οι καταναλωτές κάνουν εκπτώσεις. Μείωσαν τις περιττές αγορές, στράφηκαν εν μέρει και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, άλλαξαν και τις μέρες αγορών επιλέγοντας αυτές που δίνονται συνήθως από τα μάρκετ τα τριήμερα προσφορών, αναγκάστηκαν να πηγαίνουν και σε δύο ή τρία διαφορετικά σούπερ μάρκετ φτιάχνοντας οι ίδιοι ένα φθηνό καλάθι. Τώρα θα πρέπει να παρακολουθούν την πλατφόρμα με το καλάθι της νοικοκυράς για να δουν πού τους βολεύει για να κάνουν αγορές. Τι άλλο θα πρέπει να κάνουν για να αντιμετωπίσουν κάπως την ακρίβεια; Ολόκληρη διαδικασία, ένα συνεχές αγχωτικό ψάξιμο προϊόντων για να καλύπτουμε τις διατροφικές μας ανάγκες…

Φ.Σ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το