Τοπικά

Εκπαιδευτικοί του «Βαρνάλειου» εκπαιδεύονται σε STEM και Ρομποτική

 

Την χρονική περίοδο από 12 έως και 16 Φεβρουαρίου-2024 και στα πλαίσια του Έργου «Αναβάθμιση
δεξιοτήτων εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω της συνεργασίας και της δικτύωσης» με αριθμό Σύμβασης
2022-1-ΕL.01-ΚΑ122-S€Η-ΟΟΟΟ79958 που υλοποιείται με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού
Προγράμματος ERASMUS+ και της Βασικής Δράσης 2 (KA122-SCH) για την κινητικότητα για την
επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας συμμετείχαν στην Γάνδη του Βελγίου σε
πρόγραμμα κατάρτισης με θέμα “STEM & DIGITAL LEARNING – Teaching STEM through robotics, a hands
on approach” υπό την αιγίδα της Παιδαγωγικής Ακαδημίας της Φλάνδρας (Flanders Teaching Academy).
Το Σχολείο μας, το 2

ο Δημοτικό Νέας Αγχιάλου – ΒΑΡΝΑΛΕΙΟ,, το οποίο επί σειρά ετών λαμβάνει μέρος
στα προγράμματα ERASMUS+, συμμετείχε στην εν λόγω δράση με τους εκπαιδευτικούς: Σταμάτη Παυλή
Διευθυντή, Ιωάννη Ζαρκάδα εκπαιδευτικό ΠΕ70 και Παρασκευά Τσιμούλα εκπαιδευτικό Πληροφορικής.
Εκτός των ανωτέρω εκπαιδευτικών συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικοί από την Κύπρο, την Ισπανία και την
Γερμανία.
Οι εκπαιδευτικοί καθ ́ όλη τη διάρκεια του προγράμματος διδάχτηκαν την αξία και την χρήση του STEM
και της ρομποτικής στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην πλήρως εξοπλισμένη αίθουσα ρομποτικής του
College Paters Josefieten, της περιοχής Melle περίπου 25 χιλιόμετρα έξω από την Γάνδη.
Στο περιθώριο της δράσης οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις πάνω σε
εκπαιδευτικά θέματα αλλά και να γνωρίσουν την ιστορία της πόλης και της Φλάνδρας γενικότερα
περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της Γάνδης με τα υπέροχα σπίτια και μνημεία, όλα διατηρημένα σε
άριστη κατάσταση και πλήρως λειτουργικά, καθώς και επισκεπτόμενοι, με ευθύνη των διοργανωτών, την
επίσης ιστορική πόλη Μπριζ.
Η κινητικότητα έκλεισε με επίσκεψη στις Βρυξέλλες και την παρουσίαση της διάλεξης με θέμα «Το
Σχολείο του Μέλλοντος» που έγινε σε αίθουσα διαλέξεων του Ευρωκοινοβουλίου και ακολούθως έγινε
ξενάγηση στο Ευρωκοινοβούλιο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το