Τοπικά

Εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο με θέμα Σύγχρονες Πολιτικές για τον Πολιτισμό

πανεπιστήμιο
Οι Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνουν συζήτηση με θέμα Σύγχρονες Πολιτικές για τον Πολιτισμό. Στη συζήτηση συμμετέχουν οι κ.κ. Κώστας Γαβρόγλου (Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας των Επιστημών, Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Νάντια Δαμιανάκου (Τοπική Διαχειρίστρια, Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας, Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς), Μυρσίνη Ζορμπά (ερευνήτρια πολιτισμικής πολιτικής), Κατερίνα Κοσκινά (Διευθύντρια, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης), Αφροδίτη Παναγιωτάκου (Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Ίδρυμα Ωνάση), Γιώργος Τζιρτζιλάκης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ), Ιωάννης Τροχόπουλος (Γενικός Διευθυντής, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταυρός Νιάρχος), Σοφία Χανδακά (Επιμελήτρια του Τμήματος Πολιτισμών του Κόσμου, Μουσείο Μπενάκη). Συντονίζουν η κ. Ιωάννα Λαλιώτου (Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και η Μαρία Παπαδημητρίου (Τμήμα Αρχιτεκτόνων-Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Μαρτίου 2015, στις 18:00, στον χώρο του Μουσείου της Πόλης του Βόλου (Φερών 17, Βόλος) με την υποστήριξη της Διεύθυνσης Αρχείων και Βιβλιοθηκών του Δήμου Βόλου.
Η συνάντηση είναι η πρώτη ενός κύκλου εκδηλώσεων που επιχειρούν να αναδείξουν τις σύγχρονες προκλήσεις και τις προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης της ελληνικής κοινωνίας. Στην σημερινή συγκυρία η συζήτηση για τις σύγχρονες πολιτικές για τον πολιτισμό επείγει, καθώς πρόκειται για ένα πεδίο σημαντικής κινητοποίησης ανθρώπινων και υλικών πόρων, με ιδιαίτερα μεγάλες δυνατότητες συμβολής στην πορεία της αναπτυξιακής ανασυγκρότησης.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι η ανταλλαγή εμπειριών, ο εντοπισμός κοινών κατευθύνσεων, ο αναστοχασμός γύρω από ισχύουσες πρακτικές, η ανάδειξη πεδίων που επιτρέπουν την συνέργεια μεταξύ του δημόσιου Πανεπιστημίου και των ιδιωτικών και δημόσιων φορέων χάραξης και άσκησης πολιτιστικής και μορφωτικής πολιτικής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το