Τοπικά

Δράση ευαισθητοποίησης του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Νέας Ιωνίας για Ευρώπη και δικαίωμα ψήφου

Στο πλαίσιο προγράμματος «Σχολεία – Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», καθηγητές και μαθητές του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Ν.Ιωνίας, πραγματοποίησαν την Παρασκευή το απόγευμα, δράση ενημέρωσης των πολιτών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Καθηγητές και μαθητές, μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια στους διερχόμενους πολίτες, ενώ το πρόγραμμα ξεκίνησε φέτος και σύμφωνα με την κ. Μαρία Γεωργαντζή, Υποδιευθύντρια 1ου Πειραματικού Λυκείου Νέας Ιωνίας, το συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχει ως στόχο να προωθήσει την ιδέα της Ευρώπης, να ευαισθητοποιήσει τους Έλληνες να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία, με δεδομένο ότι το 2024 είναι χρόνια των Ευρωεκλογών.
Όπως είπε «Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο να πάει να ψηφίσει, γιατί είναι γεγονός ότι η δημοκρατία γίνεται πιο δυνατή, εάν συμμετέχουμε όλοι. Επίσης, στόχος είναι η εμπέδωση των αξιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, της δημοκρατίας, των αξιών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της αλληλεγγύης, της συμπερίληψης, της ανεκτικότητας και να ευαισθητοποιήσουμε όλους να καταλάβουν την αξία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της ένταξης της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ταυτόχρονα να καταλάβουν τι δύναμη έχει ο καθένας μας με την ψήφο μας. Ο καθένας έχει τη δική του δύναμη και σε τελική ανάλυση η ψήφος είναι ένα δικαίωμα κι ως δικαίωμα πρέπει να το βλέπουμε και όχι ως υποχρέωση».
Η κ. Γεωργαντζή, αναφέρθηκε και σε άλλες δράσεις του σχολείου σχετικές με τις ευρωεκλογές όπως συζήτηση των μαθητών με εκπροσώπους νεολαίους των κομμάτων από τέσσερις κομματικές παρατάξεις, όπου τα παιδιά δραστηριοποιήθηκαν και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επίσης, έγινε έρευνα από τους μαθητές για έργα που χρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση κι όπως συμπλήρωσε η κ. Γεωργαντζή «Στη Μαγνησία είναι πάρα πολλά τα έργα αυτά κι ο κόσμος δεν τα γνωρίζει και γι αυτό έχουμε βγάλει ένα φυλλάδιο που καταγράφουμε μέρος των έργων, καταδεικνύοντας και την αξία της ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Στέφανος Νακόπουλος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το