Τοπικά

Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: Marketing & Τεχνητή νοημοσύνη

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, ακόμη ένα διαδικτυακό σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς
Ελλάδος ΣΒΘΣΕ, με Θέμα: MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ. Το συγκεκριμένο διαδικτυακό σεμινάριο αποτελεί το πρώτο από τα τρία μέρη του DIGITAL
MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024 και αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ» του ΣΒΘΣΕ.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των παρακάτω θεμάτων:

✓ Τ.Ν. Εργαλεία + Μάρκετινγκ + Οργάνωση = Business Growth
✓ T.N. + Κατανόηση των Data = Κέρδος και Μείωση Δαπανών
✓ Concept Over Cost – Κάθε επιχείρηση έχει τα ίδια εργαλεία, στα ίδια κόστη
✓ Πλέον το μόνο όριο είναι η φαντασία
✓ Άλλαξαν οι δυνατότητες στο Μάρκετινγκ και του Digital Marketeer
✓ Είναι όλα «ρόδινα»; Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κρίσιμος αλλά όχι για όλα πλέον

Ακολούθησε συζήτηση και απαντήσεις των ερωτημάτων που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες.
Τα δύο επόμενα μέρη του DIGITAL MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024, θα πραγματοποιηθούν στις 22 και στις 29 Μαΐου με ένα Β2Β INFO SESSION και ένα
ακόμη σεμινάριο αντίστοιχης θεματολογίας.
Τον συντονισμό των εργασιών του σεμιναρίου πραγματοποίησε ο κ. Βασίλης Ζυγούρας, Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας & Εκπαίδευσης του ΣΒΘΣΕ.
Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος συνεχίζει σταθερά να αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση των στελεχών των επιχειρήσεων μελών του, αλλά και των ίδιων των επιχειρηματιών, πάνω στις τρέχουσες εξελίξεις σε επίκαιρα θέματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το