Παραπολιτικά

ΔΕΥΑΜΒ

Καταναλωτής της ΔΕΥΑΜΒ επικοινώνησε με τη «Θ» σχετικά με τον λογαριασμό νερού για τα κυβικά που χρεώθηκαν, τα οποία ναι μεν έχουν καταναλωθεί, αλλά αφορούσαν, όπως υποστηρίζει και πέραν του τριμήνου, που γίνεται η καταμέτρηση, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον ίδιο, από τη στιγμή που η τιμολόγηση του νερού γίνεται κλιμακωτά, το ποσό να είναι πιο υψηλό. Ο ίδιος μετέβη στη ΔΕΥΑΜΒ, για να πληρώσει το ποσό και να ζητήσει να ενημερωθεί. Πάντως από τη ΔΕΥΑΜΒ διευκρινίζεται, ότι υπάρχει διορθωτής στην καταμέτρηση, που γίνεται στις 90 ημέρες, ενώ όποιος καταναλωτής επιθυμεί, μπορεί να μεταβαίνει στη ΔΕΥΑΜΒ για τα παράπονά του.
ΑΝ.Φ.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το