Τοπικά

Αυλαία των δεκαήμερων εκπτώσεων χωρίς κέρδη για τους εμπόρους

αγορά βόλου

Ούτε οι Κυριακές, ούτε οι εκπτώσεις του τελευταίου δεκαημέρου, πέτυχαν να «ζεστάνουν» τις τσέπες των εμπόρων του Βόλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Κωνσταντίνο Τσέλιο. “Σϊγουρα το τελευταίο δεκαήμερο ήταν καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά όχι θεαματικά” επισήμανε ο κ. Τσέλιος, επαναλαμβάνοντας για μία ακόμη φορά ότι η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές δεν βοηθά στην αύξηση του εισοδήματος των εμπόρων. «Όταν η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί κατά 40 ή και 50%, δεν είναι η Κυριακή αυτή που θα τονώσει την αγορά» τόνισε χαρακτηριστικά και παραδέχθηκε οτι οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι, λειτουργούν αναζωογονητικά όντως για την αγορά.
Ωστόσο, ο κ. Τσέλιος τάχθηκε κατά της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, ακόμη και όταν υπάρχουν προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων. «Ας κινηθούν οι καφετέριες και τα εστιατόρια και εμείς, που τους έχουμε πελάτες, θα πάρουμε τα χρήματα έμμεσα”, υποστήριξε, αφήνοντας να εννοηθεί οτι ενδεχομένως να άξιζε τον κόπο στις περιπτώσεις που καταπλέουν δυο κρουαζιερόπλοια μαζί με χιλιάδες επιβάτες, όπως χθες.
Σε οτι αφορά τις εκπτώσεις του δεκαημέρου ο κ. Τσέλιος εξήγησε ότι το ποσοστό τους δεν ήταν υψηλό στις νέες παραλαβές, αλλά σε προϊόντα που οι έμποροι διέθεταν ως στοκ από προηγούμενες χρονιές. “Δεν μπορείς να κάνεις έκπτωση 40% σε ένα προΪόν που έχει παραληφθεί πριν από ένα μήνα ή και λιγότερο”, είπε. Απαντώντας, εξάλλου, σε παρατηρήσεις τουριστών ότι η πόλη δεν διαθέτει κατάστημα με αναμνηστικά της περιοχής, ανέφερε ότι το κέντρο της πόλης του Βόλου δεν αποτελεί τουριστικό προορισμό όμως π.χ. η Σκιάθος. “Ο τουρίστας που έρχεται χειμώνα ή και καλοκαίρι θα κατευθυνθεί σε άλλους προορισμούς, και θ’αναζητήσει εκεί κάποια αναμνηστικά. Η αγορά της πόλης μας δεν μπορεί να στηρίξει ένα τέτοιο ειδικό κατάστημα, καθώς θα πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο της πόλης για να το εντοπίζουν εύκολα οι τουρίστες, αλλά τα ενοίκια παραμένουν ακόμη υψηλά”.
Οι έμποροι εναποθέτουν πλέον τις ελπίδες τους στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Για το διάστημα αυτό έχουν προτείνει να παίζει μουσική σε όλη την αγορά και να στρωθεί κόκκινο χαλί μπροστά από όλα τα καταστήματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το