Τοπικά

Αρχιτεκτονική ματιά στα διδακτήρια του Βόλου – Έκθεση με προτάσεις φοιτητών για πιο ελκυστικά σχολεία

Ενδιαφέρουσες προτάσεις για να γίνει το διδακτήριο πιο λειτουργικό και ελκυστικό για τους μαθητές κατέθεσαν φοιτητές του Τμήματος Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με την πειραματική εφαρμογή να γίνεται στα 16ο και 30ο Δημοτικά Βόλου.
Από χθες φιλοξενείται στο Τζόρτζιο Ντε Κίρικο έκθεση με έργα των φοιτητών, όπως μακέτες και σχέδια, που προτείνουν παρεμβάσεις για τη βελτίωση του σχολικού κτιρίου και του αύλειου χώρου.

Την επιμέλεια της όλης δράσης είχαν ο επίκουρος καθηγητής Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών κ. Γιώργος Μητρούλιας και το μέλος Ε.ΔΙ.Π Τμήματος Προσχολικής Αγωγής κ. Κατιφένια Χατζοπούλου.

Η ομάδα Σχεδιασμού Έκθεσης αποτελούταν από τους εξής: Ευθυμία Βρούζα, Αλεξάνδρα Γιαννακούλα. Ρωξάνη Σεβαστού, Θοδωρής Χαλβατζόγλου, ενώ τη συνδιοργάνωση είχαν η αντιδημαρχία Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Βόλου, η Διεύθυνση Πολιτισμού ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου, το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η φοιτήτρια Αλεξάνδρα Γιανακούλα ανέφερε πως «κάναμε επεμβάσεις μέσα στο χώρο των 16ου και 30ου Δημοτικών, ώστε να τον ανανεώσουμε και να μην είναι το κλασικό κτίριο. Ο καθένας πήρε από ένα κομμάτι και προχώρησε σε παρεμβάσεις, ώστε το διδακτήριο να γίνει πιο λειτουργικό, πιο ελκυστικό, πιο δημιουργικό και τα παιδιά να έρχονται με αγάπη στο σχολείο».
Η ίδια μαζί με τη φοιτήτρια Ευθυμία Βρούζα έκανε μια βιβλιοθήκη που αιωρείται και σε ένα δίκτυ το παιδί ξαπλώνει και διαβάζει, ώστε το διάβασμα να είναι σαν παιχνίδι.

Από την πλευρά της η Ρωξάνη Σεβαστού είπε πως σχεδιάζαμε μέσα από το μάθημα «Περιβάλλοντα μάθησης» τις παρεμβάσεις μας. Η ίδια με την ομάδα της έκανε ένα παιχνίδι με κουρτίνες στον διάδρομο.

Συμπλήρωσε δε πως οι προτάσεις των φοιτητών δεν είναι κάτι το φουτουριστικό, αλλά μπορούν να υλοποιηθούν εύκολα.
Ο φοιτητής Θοδωρής Χαλβατζόγλου ανέφερε πως «όλες οι προτάσεις είναι εύκολα υλοποιήσιμες χαμηλού κόστους και δεν αναφέρονται στο σχολείο του μέλλοντος, αλλά του παρόντος».
Ο κ. Μητρούλιας επισήμανε πως «πρέπει να ξαναδούμε τα υπάρχοντα σχολεία που μέσα από μικρές παρεμβάσεις μπορούν να εμπλουτιστούν καλύπτοντας ψυχικές και κοινωνικές ανάγκες των παιδιών».

Από την πλευρά της η κ. Χατζοπούλου είπε μεταξύ άλλων πως «οι προτάσεις βασίζονται σε ιδέες που έχουν ήδη υλοποιηθεί σύμφωνα με τις αρχιτεκτονικές και παιδαγωγικές συνθήκες. Στόχος να κάνουμε πιο ενδιαφέρον το σχολείο».
Ο διευθυντής του 30ου Δημοτικού Βόλου κ. Πασχάλης Δήμου υπογράμμισε πως «η δροσερή προσέγγιση των φοιτητών έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά, ώστε ο σχολικός χώρος να είναι συμβατός με τις ανάγκες της εκπαίδευσης».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το