Τοπικά

Απόπειρα απάτης σε βάρος Βολιώτισσας με δήθεν επιστροφή χρημάτων από τον ΔΕΔΔΗΕ

 

Με το πρόσχημα επιστροφής χρημάτων από τον ΔΕΔΔΗΕ, επιτήδειοι προσπάθησαν να εξαπατήσουν Βολιώτισσα επαγγελματία. Μάλιστα αυτό που της έκανε ιδιαίτερη εντύπωση όπως αναφέρει στη «Θ» είναι ότι «Γνώριζαν όλα τα στοιχεία μου και τα δικά μου και της επιχείρησής μου και τον αριθμό παρόχου του λογαριασμού. Πλέον δεν ξέρουμε σε ποιον να έχουμε εμπιστοσύνη. Που τα βρήκαν τα στοιχεία αυτά; Πρέπει ο κόσμος να προσέχει πολύ».
Το συμβάν σημειώθηκε προχθές το πρωί.
Όπως η ίδια εξιστορεί στη «Θ» «Με κάλεσαν χθες(προχθές) το πρωί ένας κύριος που είχε επαγγελματικό ύφος από κινητό, το οποίο έχω κρατήσει στο κινητό μου και μου ανέφερε ότι καλεί από τον ΔΕΔΔΗΕ από το τμήμα αποζημιώσεων και είδανε ότι εγώ με τον λογιστή μου έχουμε κάνει αίτημα την περίοδο του κορονοϊού για μείωση – απαλλαγή από το ηλεκτρικό ρεύμα και ο ΔΕΔΔΗΕ μου επιστρέφει 358 ευρώ».
Η Βολιώτισσα ανέφερε ότι, ο άνδρας που την κάλεσε ήξερε όλα τα στοιχεία της κι αυτό ήταν που την έκανε προς στιγμήν να πειστεί. «Ο λόγος που πίστεψα αυτό το τηλεφώνημα είναι ότι, εκείνη την περίοδο δεν είχαμε κάνει ένα συγκεκριμένο αίτημα αλλά είχαμε κάνει διάφορα αιτήματα για αποζημιώσεις» είπε και συνέχισε «Μου είπανε τον αριθμό παροχής και λογαριασμό και γνωρίζανε τα πάντα κι αυτό με αναστάτωσε πως έχουν πληροφορίες σε στοιχεία και μας πείθουνε;»
Η γυναίκα άκουγε τον άνδρα να της λέει ότι αυτή τη στιγμή τα χρήματα της πιστώνουν τα χρήματα στο λογαριασμό της, ενώ έβλεπαν και γνώριζαν και τις συνεργαζόμενες τράπεζες που έχει δηλώσει με τον λογιστή και η συναλλαγή θα γίνονταν μέσω συγκεκριμένης τράπεζας. Όπως λέει η ίδια «Μου στείλανε έναν υπερσύνδεσμο και μου ζητήσανε το email μου για το αποδεικτικό της κατάθεσης. Συμπλήρωσα στον υπερσύνδεσμο το email μου και μου στείλανε άλλον υπερσύνδεσμο για να μπω στο λογαριασμό μου. Ωστόσο εγώ, δεν μπήκα από την ιστοσελίδα κανονικά της τράπεζας αλλά από τον σύνδεσμο που μου είχαν στείλει. Φαίνεται ότι είδαν και το username και Password, ωστόσο με έσωσε ένας κωδικός που μου έστειλε η τράπεζα για σύνδεση από νέο browser. Εκεί κατάλαβα ότι επρόκειτο για απάτη».
Μάλιστα, η Βολιώτισσα, προσπάθησε να τους καθυστερήσει δίνοντας ψεύτικο κωδικό από αυτόν που της είχε έρθει στο κινητό, ενώ παράλληλα καλούσε και το τμήμα συναλλαγών της τράπεζας που έχει τους λογαριασμούς της. «Επικοινώνησα με τον λογιστή μου και τον ΔΕΔΔΗΕ να τους ρωτήσω εάν δίνανε αποζημιώσεις και μου είπανε όχι» σημείωσε, ενώ προκειμένου να αποφύγει να της αποσπάσουν χρήματα από τον λογαριασμό της, μπήκε με τον σωστό κωδικό κι έκανε μεταφορά των χρημάτων της σε άλλες τράπεζες. ««Πάγωσα» τους λογαριασμούς μου και η διαδικασία για να εκδώσω νέους είναι πολύ χρονοβόρα. Όταν κατάφερα να επικοινωνήσω με το τμήμα συναλλαγών – απάτης της τράπεζας, έμαθα ότι πολλοί πολίτες έχουν χάσει χρήματα» επεσήμανε μεταξύ άλλων.
Ωστόσο, εξέφρασε την ανησυχία της, για το γεγονός ότι οι επιτήδειοι γνώριζαν τόσα πολλά προσωπικά της στοιχεία. Όπως δήλωσε «Με βρήκανε σε μία κατάσταση με μεγάλο φόρτο εργασίας κι αρχικά το πίστεψα, αλλά στη συνέχεια κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Θέλω να προστατέψω κι άλλους πολίτες που μπορεί να πέσουν θύματα απάτης. Είναι δύσκολοι καιροί. Ακόμη και το ένα ευρώ δε θέλουμε να το χαρίσουμε σε κανέναν επιτήδειο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το