Τοπικά

Αλ.Μεϊκόπουλος: “Τίποτα δεν παίρνει η Μαγνησία από το Ταμείο Ανάκαμψης σύμφωνα με την πρόταση της ΝΔ”

«Λάμπει διά της απουσίας της» η Μαγνησία από την πρόταση της κυβέρνησης της για την αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης με σημαντικά έργα «πνοής» για την περιοχή να απουσιάζουν εντελώς. Για το θέμα αυτό κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τους Υπουργούς Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Υποδομών & Μεταφορών, με αφορμή την επίσημη πρόταση που κατέθεσε η κυβέρνηση για τα έργα και δράσεις του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με στόχο τη χρηματοδότησή τους από το ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης.

«Από την πρόταση της ΝΔ απουσιάζει η πρόβλεψη επενδύσεων για την Περιφερειακή Οδό της πόλης του Βόλου, για την ολοκλήρωση της οποίας εκκρεμούν τα δύο βασικά σημεία – η είσοδος και έξοδος- και για την οποία εδώ και δύο χρόνια από την ανάληψη της διακυβέρνησης δεν έχει γίνει καμία απολύτως ενέργεια», ανέφερε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Ακόμα, όπως επεσήμανε ο Βουλευτής, ενώ η κυβέρνηση προτείνει την χρηματοδότηση αντιπλημμυρικών έργων σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας, σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η Μαγνησία. «Φαίνεται πως η παρουσία ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή διαδοχικά τα προηγούμενα έτη που έχει προκαλέσει τεράστιες ζημιές σε υποδομές και καλλιέργειες δε θορυβεί την κυβέρνηση παρά την αναγκαιότητα αντιπλημμυρικών έργων για την Μαγνησία να είναι πιο επείγουσα από ποτέ», υπογράμμισε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Σύμφωνα με το Βουλευτή, «εκκωφαντική» είναι και η απουσία αναφοράς για χρηματοδότηση παρεμβάσεων στο λιμάνι του Βόλου, ενός εκ των μεγαλύτερων λιμανιών της Περιφέρειας. Το λιμάνι βρίσκεται σε πλεονεκτική γεωγραφικά θέση και με την υποδομή του μπορεί να στηρίξει σημαντική τουριστική κίνηση, εμπορικές μεταφορές αλλά και ναυπηγοεπισκευαστικά έργα. Η χρηματοδότησή του συνεπώς θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα με στόχο την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και την αναβάθμιση της τοπικής οικονομίας.
Απόν από την πρόταση της ΝΔ είναι και το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας. «Πρόκειται για ένα έργο «πνοής» για την Μαγνησία, που περιλαμβάνει τη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης του Βόλου με τη Λάρισα και το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και την αποτελεσματική σύνδεση της βιομηχανικής ζώνης του Βόλου (Α’ ΒΙΠΕ) με το λιμάνι, χωρίς να διέρχονται τα φορτία μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης, συγκεκριμένα από τη Ν. Ιωνία μέσω της γνωστής παράκαμψης «S», που απασχολεί την τοπική κοινωνία έντονα εδώ και αρκετά χρόνια», σημείωσε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.

Ενώ στην πρόταση της κυβέρνησης περιλαμβάνεται η επένδυση σε «παρεμβάσεις αναβάθμισης σε περιφερειακά αεροδρόμια», δεν αναφέρεται πουθενά το περιφερειακό αεροδρόμιο της Αγχιάλου που είναι το μοναδικό στην ηπειρωτική Κεντρική Ελλάδα πάνω στον οδικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης και το μοναδικό που βρίσκεται σε απόσταση μόλις μισής ώρας από ένα μεγάλο λιμάνι. «Για τη βέλτιστη αξιοποίησή του είναι αναγκαίες επιμέρους παρεμβάσεις με στόχο τη 12μηνη λειτουργία, την αύξηση των διεθνών πτήσεων και έναρξη πτήσεων εσωτερικού, αλλά και την αποτελεσματική διασύνδεσή του με τον κεντρικό οδικό άξονα και το σιδηροδρομικό δίκτυο που θα συμβάλει και στην πολυπόθητη ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών στην περιοχή», σημειώνει ο Βουλευτής.
Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, πάγιο αίτημα των παραγωγικών φορέων της Μαγνησίας, αποτελεί η δημιουργία ενός Εμπορευματικού Κέντρου στην περιοχή.«Η δημιουργία Θεσσαλικού Εμπορευματικού Κέντρου περιλαμβανόταν στον περιφερειακό προγραμματικό σχεδιασμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο, βλέπουμε ότι από τον προγραμματισμό της ΝΔ απουσιάζει εντελώς, παρά το γεγονός ότι τα Εμπορευματικά Κέντρα συμβάλλουν έμπρακτα στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βουλευτής.
Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ζήτησε από τους αρμόδιους Υπουργούς να εντάξουν άμεσα τα σημαντικά έργα υποδομών της Μαγνησίας στην πρόταση της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης, με στόχο την έμπρακτη αναβάθμιση της περιοχής και τη συνολική ανάπτυξή της, κάτι που αποτελεί και πάγιο αίτημα των παραγωγικών φορέων αλλά και της τοπικής κοινωνίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το