Τοπικά

Αισιόδοξα μηνύματα για την κρουαζιέρα στο λιμάνι του Βόλου – Θετικές προβλέψεις για αύξηση των τουριστών

Ο εκπρόσωπος της Celestyal Cruises κ. Καραχάλιος συζητά με την Περιφέρεια Θεσσαλίας μια νέα κρουαζιέρα που θα αρχίζει από τον Οκτώβριο του 2019.
Μέσα στο 2019 θα πραγματοποιηθούν έξι κρουαζιέρες, σε off season, Οκτώβριο και Νοέμβριο με πρόβλεψη άνω των 5.000 τουριστών σε σύνολο και με πρόγραμμα που θα πραγματοποιούνται -κατά τη στάση για 10 ώρες στο λιμάνι του Βόλου- εκδρομές σε Πήλιο και Μετέωρα αλλά και με 14 κρουαζιέρες για το 2020 , πάλι σε off season, με πρόβλεψη άνω των 15.000 τουριστών σε σύνολο. Ο Κώστας Αγοραστός σε τουριστική έκθεση στο Λονδίνο συναντήθηκε με εκπροσώπους της Royal Caribbean, της MS Cruises, της Azamara cruises, της Costa Cruises, της Celebrity cruises, της Cunard pro cruises, οι οποίοι στοχεύουν το λιμάνι του Βόλου για ενδιάμεσο σταθμό.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε και φέτος στην 34η Philoxenia 2018, με τη δική της ξεχωριστή παρουσία, στην Έκθεση – ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό – που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη Διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού «Hotelia».
Οι δύο εκθέσεις υποδέχτηκαν σύσσωμο τον κλάδο του τουρισμού, αλλά και τους μεγάλους τουριστικούς πράκτορες της παγκόσμιας αγοράς, έχοντας συγκεντρώσει 615 εκθέτες (415 η Philoxenia και 200 η Hotelia) από 22 χώρες, ενώ έχουν να επιδείξουν επισκέπτες από 47 χώρες -αριθμός ρεκόρ και ένα ευρύ πρόγραμμα ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών- με 200 περίπου συμμετοχές και πάνω από 4.000 προγραμματισμένες συναντήσεις.

Σε έναν καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο παρουσιάστηκε η τουριστική και πολιτιστική ταυτότητα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και η καμπάνια THESSALY Handcrafted by time ενώ στο περίπτερο φιλοξενήθηκαν φορείς κι επαγγελματίες της Θεσσαλίας, που ήθελαν να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους.
Όλες οι συναντήσεις με τους hostedbyers μοιράστηκαν στους φορείς του τουρισμού, Ενώσεις ξενοδόχων κ.τ.λ. όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον, με σκοπό πάντα να καθιερωθεί η Θεσσαλία ως προορισμός τεσσάρων εποχών.
Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, βρέθηκε στην έκθεση κάνοντας επαφές με εκπροσώπους εταιρειών που πραγματοποιούν κρουαζιέρες στον Βόλο.

Ο περιφερειάρχης συναντήθηκε και με εκπροσώπους εταιρειών παραγωγής video VR360 και με τον εκπρόσωπο του Russian Media Group κ. Κουσούρη για την υλοποίηση του νέου μοναδικού και καινοτόμου project που θα πραγματοποιήσει η Περιφέρεια για την ανάδειξη των τουριστικών προορισμών της με τέτοιας μορφής video.
Επίσης συναντήθηκε με την ηγεσία της Helexpo ΔΕΘ και παρέδωσε το βραβείο για την τιμώμενη Περιφέρεια που για το 2018 ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αλλά δέχτηκε από τον πρόεδρο της Helexpo ΔΕΘ την πρόταση ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα είναι η τιμώμενη Περιφέρεια για το 2019 στην 35η Philoxenia.
Στην έκθεση παρουσιάστηκαν επίσης οι τοπικές διατροφικές συνήθειες που συνδυάστηκαν με την προβολή και προώθηση διατροφικών προϊόντων, εδεσμάτων και ποτών, τα οποία αναδεικνύουν τον θεσσαλικό γαστρονομικό τουρισμό, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε αναπτυσσόμενη εναλλακτική μορφή τουρισμού για όλο τον χρόνο.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ το επισκέφθηκαν πολλοί επιχειρηματίες, σύνεδροι, φορείς του επιχειρηματικού κόσμου και πραγματοποιήθηκαν επιχειρηματικές συναντήσεις γνωριμίας ξένων επισκεπτών, με τα τουριστικά και πολιτιστικά προϊόντα της περιοχής.
Σημαντική εκδήλωση στο πλαίσιο της Philoxenia 2018 ήταν το διεθνές της συνέδριο, που φέτος είχε θέμα «Tουρισμός 55+: Moχλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το