Τοπικά

Αδιαφορία για θέσεις πλοηγών – Για 3 θέσεις κατατέθηκαν 2 αιτήσεις στο Λιμεναρχείο Βόλου “Θ”

limenarxeio-volou

Μπορεί η ανεργία να βρίσκεται στο ζενίθ, ωστόσο φαίνεται πως σε ορισμένες ειδικότητες, είτε δεν υπάρχουν διαθέσιμοι άνεργοι, είτε αυτοί που γνωρίζουν το επάγγελμα, απαξιούν να το ασκήσουν, υπολογίζοντας και άλλα ζητήματα, όπως π.χ. το ασφαλιστικό.
Για τις δύο θέσεις εκτάκτων πλοηγών και μία θέση έκτακτου κυβερνήτη πλοηγίδας, την πλήρωση των οποίων είχε προκηρύξει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, κατέθεσαν δικαιολογητικά μόλις δύο ενδιαφερόμενοι… Ούτε καν τρεις. Αυτό έγινε γνωστό χθες από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, γεγονός που καταδεικνύει είτε την ανεπάρκεια σε ορισμένες ειδικότητες εργαζομένων, είτε την αδιαφορία που επιδεικνύουν οι άνεργοι να εργασθούν.
Αν και η απασχόληση ήταν για οκτώ μήνες, η αμοιβή είναι κατ’ αποκοπή, δηλαδή ο πλοηγός αμείβεται ανάλογα με το πόσα πλοία εξυπηρετεί. Τα χρήματα, σύμφωνα με γνωρίζοντες την αγορά, είναι καλά για την εποχή αυτή της οικονομικής κρίσης, αν και η κίνηση πλοίων στο λιμάνι του Βόλου έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με στοιχεία του Τμήματος Ναυτολογίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου ενδιαφέρον επιδείχθηκε μόνον από έναν πλοηγό για τη Στυλίδα και έναν για κυβερνήτη πλοηγίδας στο Βόλο, οι οποίοι εκτός απροόπτου, αναμένεται να προσληφθούν και να αναλάβουν υπηρεσία. Για τη δεύτερη θέση πλοηγού δεν επιδείχθηκε ενδιαφέρον.
Η σχετική προθεσμία κατάθεσης των δικαιολογητικών των ενδιαφερομένων έληξε στις 23 Μαρτίου και σύμφωνα με γνωρίζοντες τη διαδικασία, αιτία της μη επίδειξης μεγαλύτερου ενδιαφέροντος είναι ότι η ασφάλιση των προσλαμβανομένων γίνεται στο ΙΚΑ και όχι στο ΝΑΤ. «Τους ενδιαφέρει η ασφάλιση στο ΝΑΤ και όχι στο ΙΚΑ», δήλωσε γνώστης του θέματος στο λιμάνι.
Η προκήρυξη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου αφορούσε στην πρόσληψη δύο έκτακτων πλοηγών για την πλοήγηση πλοίων στα λιμάνια δικαιοδοσίας του Πλοηγικού Σταθμού Βόλου, που περιλαμβάνονται στις περιοχές από Φανό Σέσκλου έως τον όρμο Αγριάς, καθώς και στα λιμάνια Στυλίδας, Τσιγγελίου Αλμυρού και Αχλαδίου Φθιώτιδας, όπου εκτείνονται τα όρια δικαιοδοσίας του Πλοηγικού Σταθμού Βόλου και ειδικότερα ενός εκτάκτου πλοηγού για την εξυπηρέτηση του λιμένα Στυλίδας και Αχλαδίου Φθιώτιδας και ενός εκτάκτου πλοηγού για την εξυπηρέτηση των λοιπών λιμανιών αρμοδιότητας Π.Σ. Βόλου, για χρονικό διάστημα οκτώ μηνών με σκοπό την κάλυψη έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ).
Επίσης αφορούσε στην πρόσληψη ενός έκτακτου κυβερνήτη πλοηγίδας για την Π.Υ. 61 του λιμανιού Βόλου, πάλι για χρονικό διάστημα οκτώ μηνών, με σκοπό την κάλυψη έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ). Δικαίωμα συμμετοχής για την επιλογή είχαν εν ενεργεία ναυτικοί ή συνταξιούχοι του ΝΑΤ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το