Τοπικά

Το 8ο Γυμνάσιο Βόλου σε ρυθμούς ρομποτικής

Μαθήματα ρομποτικής θα διδάσκονται σε λίγες ημέρες οι μαθητές του 8ου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο της καλύτερης σύνδεσής τους με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Μάλιστα από το υπουργείο Παιδείας δόθηκε η κατεύθυνση φέτος για τη διείσδυση της ρομποτικής στα σχολεία.
Το 8ο Γυμνάσιο έχει ήδη τη δικιά του παράδοση στη διδασκαλία της ρομποτικής με το ενδιαφέρον των μαθητών να είναι έντονο, ενώ το σχολείο συμμετείχε πέρυσι και σε σχετικό πανθεσσαλικό και πανελλήνιο διαγωνισμό καταλαμβάνοντας πολύ καλές θέσεις μέσα από κατασκευές που έκαναν οι μαθητές.

 
Ο καθηγητής Πληροφορικής κ. Νίκος Σαμαράς θα είναι ο διδάσκων του μαθήματος της πληροφορικής, το οποίο βέβαια είναι προαιρετικό για τα παιδιά.
Ο κ. Σαμαράς από πέρυσι δραστηριοποιείται με μαθητές στο συγκεκριμένο κομμάτι έχοντας εμφυσήσει στους εφήβους τον ζήλο να ασχοληθούν με τα θέματα της ρομποτικής, την κατασκευή, τη μελέτη και τη θεωρία από τις συνδυαζόμενες επιστήμες.

 
Ο διευθυντής του 8ου Γυμνασίου Βόλου κ. Απόστολος Βακρατσάς τόνισε πως «από αρχές Οκτωβρίου θα ξεκινήσει στο σχολείο μας η διδασκαλία του μαθήματος της ρομποτικής από τον καθηγητή πληροφορικής κ. Νίκο Σαμαρά. Ήδη έχουν δημιουργηθεί τρία τμήματα από μαθητές που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα το οποίο θα διδάσκεται δύο ώρες την εβδομάδα. Το 8ο Γυμνάσιο διαθέτει ήδη την εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι και είναι το μοναδικό Γυμνάσιο που ξεκινά το εγχείρημα της συνεχούς διδασκαλίας της ρομποτικής ως μιας σύγχρονης τάσης στην εκπαίδευση. Επίσης το Γυμνάσιο διαθέτει και τη σχετική υποδομή με τον εξοπλισμό.

 
Ο κ. Βακρατσάς συμπλήρωσε λέγοντας πως «επίσης τέσσερις μαθητές του Γυμνασίου έλαβαν το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας στο μάθημα των γαλλικών έχοντας τη διδακτική υποστήριξη της καθηγήτριας Γαλλικών κ. Γεωργίας Σκοπελίτου, η οποία έχει λάβει και έπαινο από το υπουργείο Παιδείας για εργασία που εκπόνησε μαζί με μαθητές στο πλαίσιο της Γαλλοφωνίας».
Τέλος ανέφερε πως φέτος οι μαθητές στο Γυμνάσιο αυξήθηκαν και από 204 που ήταν πέρυσι, έχουν ανέλθει στους 210.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το