Photo Gallery, Τοπικά

Νέος Οργανισμός Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου

Με το νέο Οργανισμό εισέρχεται πλέον στο τελικό στάδιο η διαδικασία ενοποίησης της διοικητικής δομής του Δήμου

 

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου, αφού χρειάστηκε να ξεπεραστούν σειρά από γραφειοκρατικές εμπλοκές. Με τη δημοσίευση του Οργανισμού εισέρχεται πλέον στο τελικό στάδιο η διαδικασία ενοποίησης της διοικητικής δομής του Δήμου, με γνώμονα την ενίσχυση του αναπτυξιακού, κοινωνικού και περιβαλλοντικού του ρόλου και ταυτόχρονα την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών του πολίτη, ακόμη κι αν κατοικεί στο πιο απομακρυσμένο χωριό.

Με τον νέο Οργανισμό ο Δήμος Βόλου θα συγκροτείται από 13 διευθύνσεις και ένα αυτοτελές τμήμα, ενώ σημαντική είναι η δημιουργία των Πολυδύναμων Τμημάτων σε κάθε περιφερειακή Δημοτική Ενότητα που προβλέπεται να λειτουργήσουν ως μηχανισμός άμεσης αντίδρασης στα καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες.

«Το νέο οργανόγραμμα του Δήμου σχεδιάστηκε έτσι ώστε ο ενιαίος Δήμος Βόλου να λειτουργήσει ως μία ισχυρή μονάδα ισόρροπης τοπικής ανάπτυξης και ταυτόχρονα ως ένας Δήμος ικανός να ανταποκριθεί στην εξυπηρέτηση του πολίτη, σε όποια δημοτική ενότητα κι αν ζει ή εργάζεται, και την ενδυνάμωση της κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης» τόνισε ο Δήμαρχος Βόλου κ. Πάνος Σκοτινιώτης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι ξεμπλοκάρει επιτέλους η λειτουργία του Δήμου και γίνεται δυνατή η αποτελεσματικότερη παραγωγή του δημοτικού έργου.

Η αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικών, Προγραμματισμού και Νέων Τεχνολογιών κ. Ν. Οικονόμου τόνισε ότι με την εφαρμογή του νέου ΟΕΥ θα επιτευχθεί η καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου, με σκοπό την ποιοτική παροχή υπηρεσιών στους δημότες και την ισότιμη αντιμετώπιση όλων των δημοτικών ενοτήτων. Χαρακτήρισε, μάλιστα, προωθημένο το νέο Οργανισμό, επισημαίνοντας ότι σηματοδοτεί αλλαγή νοοτροπίας και ορθολογικότερη αξιοποίηση του προσωπικού.

Το προηγούμενο διάστημα, σε συνάντηση που είχε ο Δήμαρχος Βόλου με τους προϊσταμένους των τμημάτων και των διευθύνσεων του Δήμου, είχε ζητήσει να καταθέσουν τις προτάσεις και απόψεις τους για την καλύτερη οργάνωση της κάθε υπηρεσίας, με δεδομένο ότι δεν προβλέπονται προσλήψεις στο άμεσο μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις κατά Διεύθυνση, ώστε να υπάρξει ορθολογικότερη κατανομή και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.

Σημειώνεται ότι οι 13 νέες διευθύνσεις του Δήμου είναι: Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας, Διεύθυνση Προγραμματισμού, Βιώσιμης Ανάπτυξης και Νέων Τεχνολογιών, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) και Δημόσιας Υγείας, Διεύθυνση Κοιμητηρίων, Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Πολεοδομίας, Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και Διεύθυνση Πρασίνου, ενώ δημιουργείται επίσης αυτοτελές Τμήμα Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης, Απασχόλησης και Πολιτισμού.

Ο νέος Οργανισμός προβλέπει 143 θέσεις πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, 71 θέσεις τεχνολογικής εκπαίδευσης, 209 θέσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 154 θέσεις υποχρεωτικής εκπαίδευσης, 87 προσωποπαγείς προσωρινές θέσεις με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, 42 θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, 306 προσωποπαγείς προσωρινές  θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού αορίστου χρόνου.

Προβλέπονται και 200  θέσεις προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διαφόρων ειδικοτήτων, για την αντιμετώπιση εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών, καθώς και για κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το