Τοπικά

«Ζεστάθηκε» η αγορά του Βόλου από τις θερινές εκπτώσεις – Αυξημένη κινητικότητα των καταναλωτών

Αυξημένη κινητικότητα, καταγράφεται στην εμπορική αγορά του Βόλου λόγω των θερινών εκπτώσεων οι οποίες άρχισαν τη Δευτέρα 9 Ιουλίου και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 31 Αυγούστου.
Μετά από μια μεγάλη περίοδο «παγώματος» της αγοράς, το κλίμα έχει «ζεσταθεί» και ο κόσμος κάνει τις αγορές του καλύπτοντας διάφορες ανάγκες.
Βέβαια οι αγορές είναι πλέον πολύ στοχευμένες και μετρημένες, με τις καταναλωτικές συνήθειες να έχουν μεταβληθεί σημαντικά μέσα στα χρόνια της κρίσης και των μνημονίων.
Τα ποσοστά των εκπτώσεων ποικίλλουν και ξεκινούν από το 20% και φτάνουν μέχρι και το 50%. Μάλιστα, όσο περνούν οι ημέρες τα ποσοστά θα αυξάνονται, καθώς τα καταστήματα θα θέλουν να πουλήσουν τα καλοκαιρινά τους είδη και να μπουν στη φθινοπωρινή περίοδο με τα αντίστοιχα είδη.

«Αν και είμαστε στην αρχή των θερινών εκπτώσεων και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε ακόμη σε ασφαλή συμπεράσματα, φαίνεται πως υπάρχει μια αυξημένη κινητικότητα στην αγορά με τους καταναλωτές να επιλέγουν διάφορα είδη δίνοντας περισσότερο έμφαση στο ρούχο και το παπούτσι» τονίζει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος και προσθέτει πως «στα καταστήματα υπάρχουν πολύ καλά ποσοστά εκπτώσεων, ενώ οι έμποροι έχουν φροντίσει για μεγάλη ποικιλία ως προς τα προσφερόμενα είδη. Το μήνυμά μας προς τους καταναλωτές είναι να στηρίξουν την τοπική αγορά και τα καταστήματα που δίνουν αγώνα επιβίωσης».

Ο κ. Οντόπουλος προσθέτει πως «έχουν περάσει οι εποχές που ο κόσμος αγόραζε πολλά πράγματα και πλέον κινείται πολύ πιο στοχευμένα. Πάντως σε σχέση με την προηγούμενη πολύ δύσκολη περίοδο, η αγορά δείχνει να ζεσταίνεται και σε λίγες ημέρες θα είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε πιο ασφαλείς εκτιμήσεις. Ωστόσο φαίνεται πως γίνεται μια καλή αρχή».
Στο μεταξύ στη φάση της συλλογής των ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν στους εμπόρους στο πλαίσιο της εξαμηνιαίας έρευνας βρίσκεται ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου. Ήδη μοιράστηκαν 250-300 ερωτηματολόγια και η στόχευση του συλλόγου είναι να συγκεντρωθούν πάνω από 200 ερωτηματολόγια και να γίνει η επεξεργασία τους.
«Δεν λείπουν οι δυσκολίες από τη συλλογή των ερωτηματολογίων» επισημαίνει ο κ. Οντόπουλος και προσθέτει πως «η έρευνα αφορά στην πορεία της τοπικής αγοράς στο πρώτο εξάμηνο του 2018».
Αν και εικόνα για τα αποτελέσματα δεν υπάρχει προς το παρόν, ωστόσο οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το κύριο χαρακτηριστικό θα είναι η πτώση του τζίρου σε ένα ακόμη δύσκολο διάστημα μέσα στην κρίση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το