Τοπικά

Η υποβάθμιση του ολοήμερου φέρνει 150 απολύσεις στη Μαγνησία

ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

Παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Μαγνησίας πραγματοποίησαν σήμερα στη μία το μεσημέρι εκπαιδευτικοί διαμαρτυρόμενοι για την κυβερνητική πολιτική για την υποβάθμιση του ολοήμερου σχολείου. Καταγγέλλουν ότι το αρμόδιο υπουργείο οδηγεί χιλιάδες παιδιά εκτός ολοημέρου, μειώνει τις ώρες διδασκαλίας, κλείνει νηπιαγωγεία και στέλνει χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία, ενώ στη Μαγνησία ο αριθμός αυτός εκτιμάται στα 150 άτομα.

Επιπλέον όπως τονίζουν στο κλασσικό δημοτικό σχολείο, χάνονται περίπου ακόμη 1400 ώρες διδασκαλίας, γεγονός που σημαίνει ότι 120 εκπαιδευτικοί χάνουν τη δουλειά τους. Αν σε αυτό προσθέσει κάποιος και τις θέσεις που θα χαθούν από το κλείσιμο νηπιαγωγείων και των ολοήμερων τμημάτων τους, λόγω της διάταξης που προβλέπει τη λειτουργία τους αν έχουν τουλάχιστον 14 νήπια, τότε οι θέσεις εκπαιδευτικών που χάνονται στο νόμο είναι πάνω από 150.

Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Μαγνησίας Απ. Μούσιος, χωρίς αντικείμενο θα μείνουν 65 υπεύθυνοι του ολοήμερου σχολείου ενώ καταργείται η  πρωινή ζώνη και  επιπλέον με τη ρύθμιση των  νηπιαγωγών θα προκύψει πρόβλημα και στην προσχολική αγωγή. Ο ίδιος εκτίμησε ότι στη Μαγνησία πάνω από 100 εκπαιδευτικοί θα είναι θα είναι λειτουργικά ανενεργοί.

Όπως εξήγησε  στο Νομό Μαγνησίας, όπου λειτουργούν 16 σχολεία ΕΑΕΠ, χάνονται συνολικά περίπου 1500 ώρες διδασκαλίας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε τμήμα θα κάνει πέντε ώρες λιγότερες  ώρες  διδασκαλίας (60 ώρες ανά τμήμα /εβδομάδα). Αν σε αυτά προστεθεί  και η κατάργηση της πρωινής ζώνης τότε δημιουργείται πρόβλημα στους γονείς  που δεν θα έχουν που να αφήσουν τα παιδιά τους.

Τόνισε ότι οι όροι που θέτει το υπουργείο για να μπορεί να φοιτήσει ένα παιδί σε ολοήμερο σχολείο δεν μπορούν να ικανοποιηθούν σε μια περίοδο που η ανεργία μαστίζει τη χώρα. Ο ίδιος προτείνει να εξοικονομηθεί  εκπαιδευτικό δυναμικό  μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα  της χώρας.

Για τη θέση του υπουργού να μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας σε έξι  ο κ. Μούσιος σχολίασε ότι «Τα σχολεία ΕΑΕΠ αξιολογήθηκαν από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς  που  θέτουν θέμα βελτίωσης της κτιριακής υποδομής, να εργάζεται μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και όσα περισσότερα   παιδιά που έχουν ανάγκη να διδάσκονται στο ολοήμερο σχολείο  και να μην  είναι υποχρεωμένος ο γονιός να πληρώνει για την εκπαίδευσή τους.

Πηγή: ΕΡΤ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το