Τοπικά

Βρήκε «παράθυρο» για τη διάνοιξη της Καραμπατζάκη ο Δήμος Βόλου 

Ο Δήμος Βόλου βρήκε «παράθυρο» για διάνοιξη της οδού Καραμπατζάκη, χωρίς μελέτες περιβαλλοντικών όρων, καθώς κατατέθηκε έγγραφο συντήρησης τοπικής οδού, όπου ο Νόμος δεν απαιτεί μελέτη. Ο Δήμος Βόλου ζήτησε απαλλαγή από την υποχρέωση και την έλαβε, ωστόσο η Επιτροπή Δημοτών σημειώνει πως δεν ήταν δυνατόν να δοθεί μετά από τόσο θόρυβο απαλλαγή όταν όλοι γνωρίζουν πως πρόκειται για καταστροφή γραμμικού πάρκου και καταστρατήγηση προγράμματος Life και σε καμία περίπτωση για επισκευή οδού.

Η αρμόδια διεύθυνση αποφάνθηκε πως σύμφωνα με τον Νόμο για την υλοποίηση του έργου «συντήρησης» δεν απαιτείται η τήρηση της διαδικασίας περιβαλλοντικής αδειοδότησης, για τη διάνοιξη και διαμόρφωση της οδού Καραμπατζάκη από την οδό Αναπαύσεως έως τις γραμμές του ΟΣΕ.

Ταυτόχρονα επισημαίνεται πως για οποιαδήποτε δραστηριότητα ή η εγκατάσταση απαραίτητη για την υλοποίηση του έργου θα πρέπει να έχουν χορηγηθεί όλες οι προβλεπόμενες άδειες. Την τεχνική περιγραφή του έργου στην Καραμπατζάκη κατέθεσαν στην Περιφέρεια εκ μέρους του Δήμου Βόλου, στο πλαίσιο του έργου συντήρηση οδών ο Α. Λουκιπούδης και η Ελένη Προβιά.
Η Επιτροπή Δημοτών θα ζητήσει από την Περιφέρεια τα στοιχεία των μελετών και των κυκλοφοριακών φόρτων που κατέθεσε ο Δήμος Βόλου, τα οποία δεν υπάρχουν.

Οι ίδιοι τονίζουν πως μόνη αντίσταση στους σχεδιασμούς για την τσιμεντοποίηση του παρόχθιου, αποτελεί, προς το παρόν, η οδός Καραμπατζάκη, στην πλευρά της Νέας Ιωνίας η οποία διαμορφώθηκε, μέσα από το Πρόγραμμα LIFE, σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, με μη διαμπερή κίνηση των αυτοκινήτων. Υποστηρίζουν πως η Καραμπατζάκη δίνει στα παιδιά, ασφαλή πρόσβαση για το Σχολικό Συγκρότημα Μουρτζούκου, Μεταξουργείο, Μουσείο Φυσικής Ιστορίας κ.λπ., στους πεζούς, στα άτομα με κινητικές δυσκολίες και στους ποδηλάτες, το μερίδιο ποιότητας ζωής που δικαιούνται, στην ασφυκτική και χωρίς πράσινο, δόμηση της γύρω περιοχής.

«Οι τωρινές αποφάσεις της Δημοτικής αρχής Βόλου, φέρουν αυτό το έργο να καταργείται, ώστε να λειτουργήσουν οι δύο παρόχθιοι οδοί -πλευρά Βόλου και Νέας Ιωνίας- ως άνοδος και κάθοδος, συνδεόμενοι κάθετα με τον περιφερειακό δακτύλιο του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Βόλου – Νέας Ιωνίας και με την οδό Λαρίσης από τον οποίο διέρχεται πλήθος αυτοκινήτων. Με την υλοποίηση της παραπάνω απόφασης, προσπάθεια και έργο καταργούνται, με ό,τι συνέπειες αυτή η ενέργεια θα έχει στην ποιότητα ζωής των δημοτών», αναφέρει η Επιτροπή Δημοτών.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το