Τοπικά

Βράβευση Βολιωτών για καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές

Το πανελλαδικό βραβείο στον τομέα «Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία» έλαβαν οι δύο Βολιώτες εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ευτυχία Πλακαρού και Δημήτρης Αίσωπος, οι οποίοι με το καινοτόμο έργο τους μύησαν τους μαθητές στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου, δίνοντας έμφαση στην πολιτιστική ιδιαιτερότητα.
Με ευρεία συμμετοχή και περισσότερους από 400 εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 18 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής τα Education Leaders Awards 2018 powered by RDC Infromatics. Στην τελετή απονομής, ανακοινώθηκαν οι νικητές των βραβείων.

H εργασία των Βολιωτών εκπαιδευτικών Δημήτρη Αίσωπου και Ευτυχίας Πλακαρού με τίτλο «Digital & social skills-Inclusion» βραβεύτηκε την Παρασκευή 18 Μαΐου στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία με βραβείο Education Leaders Awards 2018.
Την κριτική επιτροπή αποτελούσαν εκπαιδευτικοί, εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί και εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων με πρόεδρο την κ. Άννα Διαμαντοπούλου.
Οι Βολιώτες εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι αισθάνονται πολύ περήφανοι για τη διάκριση και βράβευσή τους.
Είναι και οι δυο Teachers4europe με πολυετή δράση και πολλές διακρίσεις.
Ο Δημήτρης Αίσωπος είναι ειδικός παιδαγωγός και υπηρετεί στο τμήμα Ένταξης του Δημοτικού Σχολείου Ευξεινούπολης και η Ευτυχία Πλακαρού είναι δασκάλα και υπηρετεί στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου.

Η εργασία βραβεύτηκε στον τομέα Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία που αφορούσε καινοτόμο έργο ή πρωτοβουλία που έχει βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία των διδασκόμενων, με θετικό αντίκτυπο στην ακαδημαϊκή καθημερινότητα ή στην προσωπική ζωή τους.
Η εργασία των Βολιωτών εκπαιδευτικών, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, είχε σκοπό την προετοιμασία όλων των μαθητών για ένα απαιτητικό και ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον. Επίσης, επιδίωκε τη στήριξη και ενίσχυση των δεσμών κοινωνικού – οικογενειακού περιβάλλοντος με το σχολείο, ένα ανοιχτό σχολείο για όλους, ενδυναμώνοντας τις σχέσεις ασφάλειας και εμπιστοσύνης, στην κατεύθυνση των ίσων ευκαιριών και της διά βίου μάθησης και εξέλιξης. Η προσέγγιση έγινε με ποικίλες βιωματικές δράσεις και τη χρήση νέων τεχνολογιών.
Οι μαθητές ασχολήθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, το διαδίκτυο και την ασφαλή του χρήση, με θεατρικό παιχνίδι με θέμα την πολιτιστική ιδιαιτερότητα και την ενσυναίσθηση. Έπαιξαν ρόλους και ανέλαβαν πρωτοβουλίες επιλέγοντας μεθόδους ερευνητικής επίλυσης προβλημάτων.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το