Τοπικά

Βόλος:Οι πιο δύσκολες χειμερινές εκπτώσεις για τους εμπόρους – Μεγάλη καθίζηση της κατανάλωσης στην αγορά

 

Ο εμπορικός κόσμος της πόλης δύσκολα μπορεί να θυμηθεί πιο μεγάλη καθίζηση της κατανάλωσης στην εμπορική αγορά σε περίοδο χειμερινών εκπτώσεων από αυτή που βιώνει φέτος.
Μετά από ένα μήνα χειμερινών εκπτώσεων τα αποτελέσματα για τους εμπόρους είναι από ανησυχητικά έως απογοητευτικά, καθώς, όπως οι ίδιοι σημειώνουν, η κίνηση είναι πολύ περιορισμένη. Μάλιστα αναφέρουν πως ο κόσμος κινείται κυρίως το πρωί και το απόγευμα υπάρχει πρόβλημα, αφού η παρουσία των καταναλωτών είναι περιορισμένη.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος ανέφερε πως η κατάσταση που επικρατεί με την κατανάλωση στην εμπορική αγορά δεν είναι καλή. Ολοκληρώσαμε την τέταρτη εβδομάδα χειμερινών εκπτώσεων και ουσιαστικά δεν είδαμε κάποια αλλαγή, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Τέτοια καθίζηση που βλέπουμε στην αγοραστική κίνηση, ίσως να μην την έχουμε ξαναδεί. Τουλάχιστον αυτό μας αναφέρουν και συνάδελφοι που βρίσκονται στην αγορά περισσότερα χρόνια από εμάς και έχουν την εμπειρία προηγούμενων δεκαετιών».
Εξηγώντας τα αίτια ο ίδιος τόνισε πως «το κύριο είναι η οικονομική αδυναμία πολλών νοικοκυριών. Οι φουσκωμένοι λογαριασμοί στο ρεύμα και στη θέρμανση έχουν προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα. Όταν μια οικογένεια πρέπει να διαθέσει το διπλάσιο ποσό για αυτές τις δύο προαναφερθείσες ανάγκες, πού να βρει τα οικονομικά αποθέματα για να κάνει ψώνια στην αγορά ή να ψυχαγωγηθεί. Υπάρχουν καταστήματα που για δύο και τρεις μέρες δεν έκαναν σεφτέ. Τόσο δύσκολη είναι η κατάσταση παρά τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων».
Παράλληλα είπε πως και η ψυχολογία του κόσμου δεν είναι καλή λόγω της πανδημίας, ενώ κάθε εβδομάδα λείπουν από την αγορά 5.000-6.000 δυνητικοί πελάτες από τους οποίους άλλο νοσούν και άλλοι αποτελούν στενές επαφές και είναι σε καραντίνα. Αυτός ο κόσμος για να επανέλθει σε κατάστασης ψυχολογίας για αγορές χρειάζεται να περάσει ένα χρονικό διάστημα.
Επίσης η απουσία μουσικής και το κλείσιμο της εστίασης στις 12 τα μεσάνυχτα έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο. «Ο κόσμος περιόρισε τις εξόδους του και έτσι δεν είχε κίνητρο για να ντυθεί και να καλλωπιστεί στο πλαίσιο μιας βραδινής διασκέδασης, άρα και να κάνει αγορές σε αυτά που του έλειπαν» ανέφερε ο κ. Οντόπουλος συμπληρώνοντας πως όλα αυτά συνθέτουν μια αλυσίδα αιτιών που μας οδηγούν στο συμπέρασμα για την μεγάλη βουτιά στην κατανάλωση. Και ανατρέχουμε στο 2018-2019 που ήταν πολύ δύσκολα χρόνια για την κατανάλωση και λέγαμε τότε ότι δύσκολα θα έρθουν ξανά τέτοιες χρονιές. Πού να περιμέναμε, όμως ότι εκείνα τα χρόνια θα ήταν…παράδεισος μπροστά σε αυτό που ζούμε τώρα».

 

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το