Τοπικά

Βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Α’θμιας Εκπαίδευσης

photo 2

Τριάντα εκπαιδευτικοί αγγλικής γλώσσας της Α/θμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήρι που οργανώθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο, μετά από πρωτοβουλία της Σχολικής Συμβούλου ΠΕ06 ΔΔΕ Μαγνησίας Βασιλικής Παπαϊωάννου με τη συνεργασία ομάδας ειδικών ψυχικής υγείας – ψυχοθεραπευτών Gestalt. Το βιωματικό σεμινάριο είχε διάρκεια 5 ώρες και οι εκπαιδευτικοί, εργάστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να κατανοήσουν μέσα από βιωματικές ασκήσεις και τη μελέτη και εποπτεία περιπτώσεων, το ρόλο των συγκρούσεων στην επαφή με τον εαυτό και τους άλλους. Βασικός στόχος να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με τις έννοιες της σύγκρουσης και της επαφής και να εξοπλιστούν με τεχνικές προκειμένου να αντιμετωπίζουν τα αναπόσπαστα, αναπόφευκτα και απαραίτητα αυτά στοιχεία της σχολικής καθημερινότητας. 

Την ομάδα αποτελούσαν οι Δάκτυλα Λιάνα, Καλώτα Γιάννα, Μερκονιάν Κατερίνα, Μούτου Κατερίνα, Σακκά Βάσω, Σιάκης Λευτέρης, Τζίτζιρα Κερασία, Χατζοπούλου Σέβη. Η ψυχοθεραπεία Gestalt είναι ένα είδος φαινομενολογικής, υπαρξιστικής, ανθρωπιστικής και ολιστικής ψυχοθεραπείας, μία προσέγγιση που είναι προσανατολισμένη στη διαδικασία και έχει βιωματικό χαρακτήρα.

Στόχος του βιωματικού εργαστηρίου:

  • Να προσκαλέσει τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς σε μια διαδικασία αναγνώρισης της σύγκρουσης ως ευκαιρίας για συνειδητοποίηση, ανάπτυξη και εξέλιξη της σχέσης τόσο με τους άλλους – μαθητές, γονείς, συναδέλφους – όσο και με τον ίδιο τον εαυτό.

  • Να φέρει σε επαφή τους εκπαιδευτικούς με δημιουργικότερους τρόπους έκφρασης, επικοινωνίας και συνεργασίας, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των σχέσεων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

  • Να υποστηρίξει, να φροντίσει και να ενδυναμώσει την ψυχοκοινωνική υγεία των εκπαιδευτικών σε επίπεδο ατόμου, ομάδας – τάξης και του ευρύτερου σχολικού συστήματος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το