Τοπικά

Τροποποίηση διαδρομής για το Νο3 του Αστικού ΚΤΕΛ

Κανονιστική απόφαση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την τροποποίηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής Νο3 στον Άναυρο, έλαβε ομόφωνα στην τελευταία της συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου. Η τροποποίηση της λεωφορειακής διαδρομής θα γίνει με τη σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας βάσει τεχνικής έκθεσης και μετά από σχετική πρόταση του Αστικού ΚΤΕΛ, προκειμένου να αναβαθμιστεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Νοσοκομείου, αλλά και αιτήματα πολιτών.

Η κανονιστική απόφαση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την τροποποίηση διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής Νο3 στον Άναυρο και τα συνοδευτικά μέτρα, προβλέπει τα παρακάτω:
– Κατά την κάθοδο της λεωφορειακής γραμμής (από ΜΕΤΚΑ προς Άναυρο) να διέρχεται από την οδό Ζάχου στην Κεντρική Αφετηρία (Ζάχου με Σέκερη).
– Διέλευση των αστικών λεωφορείων από την οδό Αθανασάκη αντί της οδού Αιολίδος που είναι έως σήμερα.
– Δημιουργία στάσης επιβίβασης – αποβίβασης στην οδό Αθανασάκη ανάμεσα στην είσοδο – έξοδο των Εξωτερικών Ιατρείων του Νοσοκομείου με τη δημιουργία εσοχής, και τη μεταφορά των κάδων απορριμμάτων. Στη στάση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να αποεπιβιβάζονται και οι επιβάτες της γραμμής Νο 15. Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης απέναντι από την εσοχή – στάση για την ανεμπόδιστη κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατά την αποεπιβίβαση.
– Δημιουργία ράμπας αναπήρων επί του πεζοδρομίου στην οδό Αθανασάκη λίγο μετά την διασταύρωση με Πολυμέρη για την εξυπηρέτηση των Ατόμων με Αναπηρία και την απαγόρευση στάσης στάθμευσης για την ομαλή διέλευση των λεωφορείων.
– Δημιουργία στάσης επιβίβασης – αποβίβασης για διόρθωση χρόνων στην οδό Πλαστήρα πριν την οδό Γατζοπούλου και αναδιαμόρφωση της οδού με τοποθέτηση κυβόλιθων.
Η ισχύς της απόφασης αρχίζει με την τοποθέτηση της κατάλληλης σήμανσης.
Να αναφερθεί ότι για την προαναφερόμενη ρύθμιση, η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας επισημαίνει ότι δεν διαταράσσεται η ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πεζών και δεν επηρεάζει τις ανάγκες των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), αντιθέτως διευκολύνει την εξυπηρέτησή τους, όπως επίσης διευκολύνει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς το αίτημα προέρχεται από το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου.
Συμπληρωματικά επισημαίνεται ότι το οδικό τμήμα, στο οποίο θα υλοποιηθεί η ρύθμιση, δεν ανήκει στο εθνικό οδικό δίκτυο ή τις παρακαμπτηρίους οδούς, ενώ έπειτα από την παρέλευση τριών ετών η προτεινόμενη θέση προσωρινής στάθμευσης λεωφορείου θα επαναξιολογηθεί ως προς την αναγκαιότητα χρήσης.

Φωτό:Απόστολος Βαλωτής

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το