Τοπικά

“Thessaly Live”: Συνεχίζεται δυναμικά η προβολή του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας στα Social Media

Με βασικό όχημα την ιστοσελίδα www.mythessaly.com, η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, συνεχίζει δυναμικά την προώθηση και προβολή των μοναδικών προορισμών της περιφέρειας, και μέσα από τη δεύτερη φάση της καμπάνιας για τη Θεσσαλία, εντείνει την παρουσία της στο ψηφιακό περιβάλλον και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το “My Thessaly”, με πλούσιο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, πρωτότυπου κυρίως υλικού, είναι live στα social media από τον Ιούλιο, μέσα από τις επίσημες σελίδες του στο Facebook, Instagram και Youtube. Εδώ, ο επισκέπτης από την Ελλάδα και το εξωτερικό έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει την πολυμορφία που προσφέρει ο τόπος της Θεσσαλίας, να θαυμάσει γνωστές αλλά και άγνωστες γωνιές της αλλά και να εμπνευστεί για το επόμενο ταξίδι του.

Μέχρι σήμερα, η ψηφιακή κοινότητα φίλων του “My Thessaly” μετράει 23.000 followers, 110.000 video views ενώ το Reach και το Engagement που έχει σημειωθεί ανέρχεται σε 280.000 και 32.000 αντίστοιχα. Παράλληλα, το www.mythessaly.com έχει καταφέρει να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού φθάνοντας τα 25.000 Sessions και 40.000 Pageviews.

Επιπλέον, με στόχο την περαιτέρω προώθηση και ενίσχυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της καμπάνιας της Θεσσαλίας, σχεδιάστηκε και υλοποιείται ένα στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης που περιλαμβάνει Google Display Ads, Banner Campaign, καθώς και Video Campaign.

Το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλίας προωθείται παράλληλα, και μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com, σημειώνοντας 4.000.000 Total Social Media Reach, 200.000 Engagement, 70.000 Total Pageviews και 375.000 Total Video Views.

Η δεύτερη φάση της καμπάνιας για τη Θεσσαλία θα αναπτυχθεί σπονδυλωτά έως τον Δεκέμβριο του 2017 και περιλαμβάνει στοχευμένες προγραμματισμένες ενέργειες, διευρύνοντας και ενισχύοντας τις επιτυχημένες και ήδη ολοκληρωμένες δράσεις της πρώτης φάσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το