Τοπικά

Τέλη Μαρτίου η λειτουργία του νέου κτιρίου της Ιχθυόσκαλας – Τον Αύγουστο η προμήθεια του καινούριου γερανού

Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται η μεταφορά της ιχθυόσκαλας στις νέες εγκαταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί από το 2015, ενώ τον Αύγουστο εκτιμάται ότι θα γίνει η προμήθεια του νέου αυτοκινούμενοι γερανού.
Ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ) κ. Σωκράτης Αναγνώστου μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» επισήμανε πως «ένας βασικός μας στόχος για το 2021 είναι η λειτουργία του κτιρίου της Ιχθυόσκαλας. Το κτίριο έχει κατασκευαστεί από το 2015, αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Πλέον έχουμε φτάσει σε πολύ καλό σημείο, καθώς έχουν μισθωθεί από τους ενδιαφερόμενους τα καταστήματα και σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουμε, μέχρι τέλος Μαρίου αναμένεται και η μεταστέγασή τους στο νέο κτίριο. Με την εξέλιξη αυτή θα αντιμετωπίσουμε καλύτερα τα θέματα υγιεινής και θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα».

Παράλληλα τον Αύγουστο αναμένεται η προμήθεια του σύγχρονου αυτοκινούμενου γερανού που θα προσδώσει νέα δυναμική στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Βόλου.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΒ κ. Σωκράτης Αναγνώστου «η προμήθεια του καινούριου αυτοκινούμενου γερανού που αναμένεται τον Αύγουστο, θα μας διευκολύνει πάρα πολύ, καθώς έχουμε γερασμένο τεχνολογικό εξοπλισμό. Ήδη πήραμε ένα καινούριο μηχάνημα στοιβασίας για εμπορευματοκιβώτια. Με τον νέο γερανό που θα έρθει, θα αλλάξουν και οι ταχύτητές μας στο πώς θα εξυπηρετούμε τα πλοία. Και είναι αλήθεια πως τέτοια προμήθεια για το λιμάνι στον 21ο αιώνα δεν υπήρξε, καθώς όλοι οι γερανοί που διαθέτουμε, είναι του 20ου αιώνα. Αυτή τη στιγμή δουλεύουν έξι γερανοί στο λιμάνι, ενώ από αυτούς δύο γερανοί μπορούν να ξεφορτώσουν κοντέινερ και να κάνουν τις βαριές δουλειές. Η διαδικασία προμήθειας του γερανού ξεκίνησε πριν περίπου τρία χρόνια».

Παράλληλα ο κ. Αναγνώστου ρωτήθηκε και την υπόθεση με το Car-terminal που ο ίδιος ξεκίνησε, λέγοντας πως «είχε επαφή με την εταιρεία που διαθέτει τα πλοία τα οποία μεταφέρουν τα αυτοκίνητα και η οποία έβλεπε θετικά το όλο θέμα. Στη συνέχεια η εταιρεία απευθύνθηκε στις εταιρείες με τα αυτοκίνητα που έχουν και τον τελικό λόγο, αλλά ίσως και λόγω του κορωνοϊού, δεν είχαμε κάποια απάντηση μέχρι στιγμής. Εμείς έχουμε χώρο και μπορούμε να τον διαθέσουμε. Είναι μια πολύ καλή δραστηριότητα και καθόλου ρυπογόνα».
Σύμφωνα με την διαδικασία τα πλοία θα έφερναν στο λιμάνι εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες αυτοκίνητα και μετά άλλα πλοία θα έρχονταν στο λιμάνι για να τα πάρουν και να τα μεταφέρουν προς τον Εύξεινο Πόντο. Επίσης κάποια άλλα αυτοκίνητα θα φορτώνονταν και στο τρένο για να πάνε στις βαλκανικές πόλεις.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το