Τοπικά

Ταξίδι του μέλιτος στο μοιραίο λεωφορείο για ζευγάρι Βολιωτών – Περιγράφουν στη «Θ» πώς έζησαν την τραγωδία

Θέλησαν να κάνουν το γαμήλιο ταξίδι τους τα Χριστούγεννα στο Βουκουρέστι, καθώς το είχαν αναβάλει το καλοκαίρι και βρέθηκαν μέσα στο μοιραίο λεωφορείο, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε έναν άνθρωπο. Ο λόγος για τη Χριστίνα και τον Κωνσταντίνο, ζευγάρι Βολιωτών, που θέλησε να πραγματοποιήσει τώρα το γαμήλιο ταξίδι τους το οποίο μετατράπηκε σε εφιάλτη. Η Χριστίνα τραυματίστηκε στον κρόταφο, ενώ ο σύζυγός της Κωνσταντίνος τραυματίστηκε πιο σοβαρά στο κεφάλι, χωρίς ευτυχώς να χρήζουν νοσοκομειακής περίθαλψης.

Το ζευγάρι μίλησε στη «Θ» για το πώς βίωσε το ταξίδι, το δυστύχημα και την επιστροφή του στην Ελλάδα.
«Το ταξίδι μας ήταν 22 με 26 Δεκεμβρίου. Ξεκινήσαμε την Πέμπτη στις 7 το απόγευμα από τον Βόλο. Πήγαμε Λάρισα, πήραμε κόσμο και συνεχίσαμε Θεσσαλονίκη και πήραμε κι από εκεί. Από Βόλο ήμασταν εμείς, ακόμη ένα ζευγάρι και μία κυρία με μία κοπέλα» αναφέρει η Χριστίνα περιγράφοντας τις πρώτες ώρες του ταξιδιού και συνεχίζει: «Καθίσαμε στην αρχή με τον σύζυγό μου στη μέση του λεωφορείου. Στη Θεσσαλονίκη ανέβηκε μία κυρία και μας είπε ότι καθόμασταν στη θέση της κι έτσι αλλάξαμε θέσεις και καθίσαμε ακριβώς πίσω από τον οδηγό. Αν παραμέναμε στις θέσεις μας θα είχαμε τραυματιστεί πιο σοβαρά. Η γυναίκα απ’ ό,τι μάθαμε τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο».

«Θα πηγαίναμε να πάρουμε την ξεναγό»
Το ζευγάρι αναφέρει ότι και οι δύο οδηγοί ξεκίνησαν από τον Βόλο και στη Θεσσαλονίκη έκαναν την αλλαγή. Σύμφωνα με τη Χριστίνα, «μόλις είχαμε μπει στο Βουκουρέστι και πηγαίναμε να πάρουμε την ξεναγό. Η συνοδός που είχαμε είπε στον οδηγό να πάει από άλλον δρόμο κι εκείνος συνέχισε σύμφωνα με το google maps».
Η Χριστίνα αναφέρει ότι τη στιγμή της σύγκρουσης ένιωσαν ένα φρενάρισμα: «Ακούσαμε έναν δυνατό θόρυβο και μετά το χάος. Έψαχνα να βρω τον άνδρα μου που είχε φύγει από τη θέση του. Εγώ καθόμουν από το παράθυρο. Ένας κύριος που καθόταν πίσω μας, είχε τραυματιστεί, έτρεχαν αίματα. Ο οδηγός ήταν σε σοκ. Εμείς ευτυχώς με τον σύζυγό μου δεν είχαμε τραυματιστεί τόσο σοβαρά για να μεταβούμε σε Νοσοκομείο. Μας έδωσαν τις Α’ Βοήθειες οι διασώστες που έφτασαν εκεί. Ρωτούσαμε πού να πάμε, δεν ξέραμε τι να κάνουμε».
Η Χριστίνα με τον Κωνσταντίνο έμειναν για λίγη ώρα στο σημείο του τροχαίου και στη συνέχεια άλλοι επιβάτες με mini bus και το ζευγάρι Βολιωτών με συμβατικό ασθενοφόρο μεταφέρθηκαν στο ξενοδοχείο.
Μάλιστα ενημερώθηκαν ότι η εκδρομή θα συνεχιζόταν κανονικά με τις προγραμματισμένες επισκέψεις, ωστόσο οι περισσότεροι επιβάτες ήθελαν να επιστρέψουν στα σπίτια τους.
Τις βαλίτσες τους η Χριστίνα με τον Κωνσταντίνο τις πήρανε την Παρασκευή το βράδυ. «Μας μετέφεραν στη μάντρα της Αστυνομίας όπου ήταν το λεωφορείο. Περιμέναμε να μπορέσουν να ανοίξουν τον χώρο των αποσκευών και μας φωτογράφιζαν με τις βαλίτσες» σημείωσε.
Το ζευγάρι αναχώρησε για Ελλάδα το πρωί του Σαββάτου, ταξίδεψε αεροπορικώς από Ρουμανία για Αθήνα και με mini bus που είχε μισθώσει το ταξιδιωτικό γραφείο, μέχρι τον Βόλο, οπότε και έφτασαν στο σπίτι τους και στους δικούς τους ανθρώπους στις 11 το βράδυ την παραμονή των Χριστουγέννων.