Τοπικά

Τα αυτοδιαγνωστικά τεστ βελτιώνουν την ψυχολογία μαθητών και εκπαιδευτικών

Στη θετική συμβολή των αυτοδιαγνωστικών τεστ στην τόνωση της ψυχολογίας μαθητών και καθηγητών, αναφέρονται διευθυντές λυκείων δύο ημέρες μετά την έναρξη των διά ζώσης μαθημάτων στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ.
Και η χθεσινή μέρα κύλησε ομαλά με τα θετικά κρούσματα να παραμένουν σταθερά, όπως είχαν διαμορφωθεί προχθές, δηλαδή δύο για μαθητές και ένα για καθηγητή, ενώ οι αρνητές μαθητές των τεστ μειώθηκαν από τους δεκατέσσερις στους δώδεκα. Επίσης παραμένουν στους δύο οι καθηγητές που αρνήθηκαν να κάνουν το τεστ.
Από χθες οι γονείς προμηθεύονται ξανά τα αυτοδιαγνωστικά τεστ από τα φαρμακεία, ώστε να τα κάνουν στα παιδιά τους, καθώς αύριο Πέμπτη θα πρέπει να μεταβούν στα σχολεία έχοντας τις βεβαιώσεις από τη δεύτερη διενέργεια των τεστ. Το ίδιο πράττουν και οι καθηγητές.

Ο διευθυντής του 8ου ΓΕΛ Βόλου κ. Γιάννης Σαλαμουρίδης δήλωσε μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» πως «οι μαθητές είναι χαρούμενοι που επέστρεψαν στα θρανία, καθώς, όπως μας λένε, είχαν βαρεθεί, αλλά και κουραστεί από τις τόσες μέρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή. Θα λέγαμε πολύ απλά πως η οθόνη τους κούρασε και ήθελαν να επιστρέψουν στις αίθουσες διδασκαλίας. Και είναι για εμάς μεγάλη χαρά που επιτέλους έχουμε ξανά κοντά μας τους μαθητές».
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στα αυτοδιαγνωστικά τεστ λέγοντας πως «συμβάλλουν στην καλή ψυχολογία, όλων μας καθηγητών, μαθητών και του υπόλοιπου προσωπικού. Τα τεστ μας δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας, καθώς τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι δεν κινδυνεύουμε. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως οι καθηγητές μπαίνουν σε τάξεις και με 25 και 27 μαθητές, με μεγάλο δηλαδή συνωστισμό ατόμων. Και βέβαια τα τεστ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να οδηγήσουν σε χαλάρωση των μέτρων προστασίας, όπως είναι η χρήση των μασκών και η τήρηση των αποστάσεων».
Παράλληλα ανέφερε πως «προχθές Δευτέρα ο έλεγχος των βεβαιώσεων για τα τεστ που προσκόμιζαν οι μαθητές, έγινε στην είσοδο του αύλειου χώρου. Δεν υπήρξε καθυστέρηση και όλα κύλησαν ομαλά. Μάλιστα ένα 30% των μαθητών έφερε εκτυπωμένη τη σχολική κάρτα, ενώ το υπόλοιπο 70% είχε τη χειρόγραφη δήλωση του γονέα».

Από την πλευρά του ο διευθυντής 7ου ΓΕΛ Βόλου κ. Βασίλης Μήτσιας επισήμανε πως «με τα τεστ υπάρχει ένας έλεγχος, δημιουργείται ένα αίσθημα ασφάλειας και αυτό λειτουργεί θετικά στην ψυχολογία μας. Ειδικά, όταν τεστ γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά. Βέβαια, επειδή όλα τα τεστ γίνονται στα σπίτια, επαφίεται στην ατομική ευθύνη του καθενός, προκειμένου να διεξάγονται και σωστά. Πάντως η τωρινή κατάσταση είναι καλύτερη σε σχέση με πριν ενάμιση μήνα που δεν γίνονταν τεστ και μαθητές και καθηγητές έρχονταν στα σχολεία, χωρίς να γνωρίζουν, αν φέρουν ή όχι τον ιό».
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις των μαθητών στις δύο αυτές πρώτες μέρες, είπε πως «υπάρχουν οι χαρούμενοι μαθητές που ήρθαν ξανά σχολείο και θα δουν τους φίλους τους, υπάρχουν οι πιο προβληματισμένοι, γιατί ακούν για έξαρση πανελλαδικά των κρουσμάτων, αλλά και οι πιο αγχωμένοι, όπως οι μαθητές της Γ’ Τάξης που έχουν μπροστά τους τις πανελλαδικές εξετάσεις».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το