Τοπικά

Στην τελική ευθεία το Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτών

αγορά βόλου

Στην τελική ευθεία βρίσκεται από την πλευρά του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου η εφαρμογή του συστήματος Επιβράβευσης Καταναλωτών.
Ζητήματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο, τοπικά και πανελλαδικά, αλλά και τους καταναλωτές συζητήθηκαν σε συνάντηση της διοίκησης του Εμπορικού Συλλόγου με την Ένωση Καταναλωτών.
Οι δύο πλευρές αναφέρθηκαν αναλυτικά στο δυσμενές περιβάλλον που δημιουργείται για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω της κρίσης αλλά και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές.
Από την πλευρά του ΕΣΒ αναφέρθηκαν οι προσπάθειες που γίνονται ώστε να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη μείωση τιμών, προκειμένου το καταναλωτικό κοινό να γίνεται αποδέκτης οικονομικών προϊόντων, «χωρίς όμως κάτι τέτοιο να γίνεται σε βάρος της ποιότητας αλλά με σεβασμό στην εργασία και τη διαβίωση των εμπόρων και των εμποροϋπαλλήλων». Μειώσεις ωστόσο δεν πρόκειται να υπάρξουν καθώς οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες από την κατακόρυφη αύξηση των πάγιων εξόδων τους (φορολογία, χαράτσια, έλλειψη ρευστότητας κ.α.) αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα και μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθεια αυτή.
«Στόχος πάντα του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου είναι να υπάρχει συνδυασμός μειωμένων τιμών, διατήρηση ποιότητας και πολύ καλής εξυπηρέτησης». Ταυτόχρονα υπογραμμίστηκε ότι μεμονωμένες περιπτώσεις “κακών” εμπόρων γίνεται προσπάθεια να αλλάξουν ή διαφορετικά να απομονωθούν ώστε να μην χαρακτηρίζουν το σύνολο.
Τέλος έγινε αναφορά στο Σύστημα Επιβράβευσης Καταναλωτών που ετοιμάζεται να δημιουργήσει ο ΕΣΒ προκειμένου να ανταμείβει με ακόμα περισσότερους τρόπους τους καταναλωτές που στηρίζουν τα τοπικά καταστήματα που είναι και ταυτόχρονα μέλη του ΕΣΒ.
Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου υπογράμμισαν τη συστηματική προσπάθεια από την πλευρά τους να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των καταναλωτών απέναντι σε περιπτώσεις αισχροκέρδειας των επιχειρήσεων, ελαττωματικών ή κακής ποιότητας προϊόντων κ.α.
Σε αυτή την προσπάθεια ανέφεραν πως οφείλει να υπάρχει αγαστή συνεργασία με τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις που στη συντριπτική τους πλειοψηφία σέβονται τον καταναλωτή.
Έγινε εκτενής αναφορά για τις προσπάθειες δημιουργίας σωστής καταναλωτικής συνείδησης «ώστε να αντιμετωπιστούν οι πρακτικές που εφαρμόζουν τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες των πολυεθνικών, οι οποίες κατά κύριο λόγο παραπλανούν τους καταναλωτές, εξαιτίας της έλλειψης ποιότητας, αλλά και των φαινομενικά και όχι πραγματικά χαμηλών τιμών. Επισημάνθηκε όμως ότι και τα μέλη του ΕΣΒ θα πρέπει να προσπαθήσουν πιο συστηματικά και συλλογικά για να κερδίσουν την ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού της πόλης».

Η Ένωση Καταναλωτών κατά της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές
Τέλος, και από τις δύο πλευρές επισημάνθηκε ότι το μέτρο που προτείνεται από την κυβέρνηση για τη λειτουργία των καταστημάτων και τις 52 Κυριακές τις βρίσκει αντίθετες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το