Τοπικά

Στη Βαρκελώνη μέσω Εράσμους το 3ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ 2017-2019 με τίτλο «Take the e+train» οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας Φ.Κ., Σ.Κ., Α.Π. και Μ.Ι. και οι εκπαιδευτικοί Κλαδά Ευτυχία, Μιχαήλ Μαρία, Τίκας Αθανάσιος και Τσιάτσιου Ιωάννα μετακινήθηκαν στην Ισπανία και συγκεκριμένα στο σχολείο Escola Joan Sanpera I Torras στην περιοχή Les Franqueses del Valles, κοντά στη Βαρκελώνη από τις 12 έως τις 18 Μαΐου.
Εκεί οι μαθητές και μαθήτριες από όλες τις εμπλεκόμενες στο πρόγραμμα χώρες ασχολήθηκαν με διάφορες δραστηριότητες και ολοκλήρωσαν τα εξής:
* Δημιουργία και σύνθεση μίας μακέτας σιδηροδρόμου με χαρακτηριστικά στοιχεία του τόπου και του πολιτισμού κάθε χώρας που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
* Παρουσίαση ενός CD, το οποίο ηχογραφήθηκε κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στην Ιταλία τον Μάρτιο και του οποίου τα τραγούδια έχουν ως θέμα το τρένο, τραγουδισμένα από μαθητές και μαθήτριες των εταιρικών σχολικών ιδρυμάτων.
* Παρουσίαση ενός βιβλίου με την ιστορία δύο προσφυγόπουλων από τη Συρία, που μετακινήθηκαν με τρένο στις έξι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, για να καταλήξουν στην Les Franqueses del Valles. Τα κεφάλαια του βιβλίου γράφτηκαν και εικονογραφήθηκαν από μαθητές και μαθήτριες των εταιρικών σχολικών ιδρυμάτων.

Τέλος, έγινε η υποδοχή και γνωριμία με τις κοινοτικές αρχές Les Franqueses del Vallès, περιήγηση και ξενάγηση στα αξιοθέατα της Βαρκελώνης και στο μοναστήρι Montserrat.
Τελειώνοντας η διετία 2017 – 2019 με τη συνεργασία εκπαιδευτικών, μαθητών, οικογενειών και των εμπλεκόμενων φορέων κλείνει το πρόγραμμα Erasmus+ 2017. Με το τρένο ως θέμα του και ως μέσο επικοινωνίας που διευκολύνει την εγγύτητα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μέσα από διαθεματική προσέγγιση των στόχων του προγράμματος οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου κατόρθωσαν να αυξήσουν τη γλωσσικές τους δεξιότητες, να αναπτύξουν περισσότερο την οικολογική τους συνείδηση και να γνωρίσουν με αμεσότητα και ζωντάνια τους διάφορους τρόπους ζωής και εκπαίδευσης των μαθητών των εταιρικών σχολικών ιδρυμάτων. Οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος βοήθησαν στο να προωθηθεί η κοινωνική ενσωμάτωση των παιδιών και να προβληθεί περισσότερο η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ιδιότητας του ευρωπαίου πολίτη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το