Τοπικά

Σχεδιάζουν επιδαπέδια παιχνίδια στην αυλή δύο γυμνάστριες στα 3ο και 9ο Δημοτικά Ν. Ιωνίας

τον σχεδιασμό επιδαπέδιων παιχνιδιών στον αύλειο χώρο των συστεγαζόμενων 3ου και 9ου Δημοτικών Νέας Ιωνίας προβαίνουν εδώ και μερικούς μήνες δύο γυμνάστριες των σχολείων, προκειμένου οι μαθητές να αξιοποιούν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους στα διαλείμματα, αλλά και να έχουν μια επιπλέον δραστηριότητα στο μάθημα της φυσικής αγωγής.
Μπορεί τα Δημοτικά να έκλεισαν στις 21 Ιουνίου, ωστόσο, οι δύο γυμνάστριες, η κ. Ελένη Σκουργιά από το 3ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας και η κ. Αθανασία Παπασταύρου από το 9ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας συνεχίζουν να μεταβαίνουν εκεί για να ολοκληρώσουν μια προσπάθεια που ξεκίνησαν από τον περασμένο Μάρτιο και αφορά στον σχεδιασμό επιδαπέδιων παιχνιδιών.
Έτσι από τις 7 το πρωί μεταβαίνουν στο σχολείο και υπομονετικά σχεδιάζουν τα παιχνίδια, ώστε από Σεπτέμβριο οι μαθητές να έχουν επιπλέον επιλογές στην ψυχαγωγία και τη συναναστροφή τους.
Με χρώματα που εξασφάλισαν από τις ενέργειες των διευθύνσεων των σχολείων οι οποίες στηρίζουν τις προσπάθειές τους, οι δύο γυμνάστριες, βάζουν χρώμα, φαντασία και καλή διάθεση στον αύλειο χώρο.
«Σχεδιάζουμε επιδαπέδια παιχνίδια για να μπορούν τα παιδιά να παίζουν στο διάλειμμα και να μη βαριούνται» ανέφερε η κ. Ελένη Σκουργιά και συμπλήρωσε πως «τα παιχνίδια αυτά είναι ελεγχόμενα, δηλαδή οι μαθητές μπορούν να πάρουν τις μπάλες και να παίξουν, χωρίς, όμως, να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού. Δημιουργούμε ένα ευχάριστο περιβάλλον έχοντας καταφέρει να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών».
Αναφερόμενη στα παιχνίδια που έχουν σχεδιαστεί, τόνισε μεταξύ άλλων ότι το παραδοσιακό παιχνίδι με τα τέσσερα τετράγωνα που είναι διαδεδομένο στην Αγγλία, το κουτσό, το άλμα εις μήκος, τις σκαλίτσες, το survivor, τον λαβύρινθο, την τρίλιζα, τους στόχους.
Συμπλήρωσε δε πως «την προσπάθειά μας ενίσχυσε και η δασκάλα του 3ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας Ιωάννα Τσιάτσιου. Το σχολείο είναι ο χώρος που δουλεύουμε και προσπαθούμε να κάνουμε οτιδήποτε μπορούμε» σημείωσε η κ. Παπασταύρου και συμπλήρωσε πως «όσο πιο ευχάριστο είναι το περιβάλλον τόσο το καλύτερο είναι και για τα παιδιά και για εμάς τους εκπαιδευτικούς. Τα επιδαπέδια παιχνίδια αξιοποιούνται στις ώρες των διαλειμμάτων, στο μάθημα της φυσικής αγωγής, αλλά και τα απογεύματα που έρχονται οι μαθητές για να παίξουν».
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του επιδαπέδιου παιχνιδιού απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. «Το μέτρημα του επιδαπέδιου παιχνιδιού χρειάζεται περισσότερο χρόνο από το βάψιμο. Υπήρχαν απογεύματα που ερχόμασταν και μόνο μετρούσαμε» ανέφεραν οι δύο γυμνάστριες υπογραμμίζοντας τον ενθουσιασμό των παιδιών που λένε ότι το σχολείο τους έγινε λίγο σαν παιδική χαρά».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το