Τοπικά

“Βγαίνουμε αγορά-ψωνίζουμε τοπικά” η καμπάνια για τη στήριξη της αγοράς με πρωταγωνιστές επαγγελματίες του Βόλου

“Bγαίνουμε αγορά-ψωνίζουμε τοπικά” είναι το κεντρικό μήνυμα της μεγάλης καμπάνιας για τη στήριξη της τοπικής αγοράς που πραγματοποιούν από κοινού το Επιμελητήριο Μαγνησίας και οι δύο Ομοσπονδίες Επαγγελματιών και Εμπόρων του Νομού. Προτεραιότητα των επαγγελματικών φορέων αυτή την περίοδο αποτελεί η στήριξη της αγοράς, καθώς η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας θα επέλθει με τη διατήρηση των θέσεων εργασίας και τη στήριξη μόνο τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών. Σε αυτή τη φιλοσοφία βασίζεται και το σενάριο του διαφημιστικού σποτ που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν σήμερα στο Επιμελητήριο Μαγνησίας οι συντελεστές της καμπάνιας.  Η πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου και εμπνευστής του project Θέκλα Καμμένου τόνισε πως  μέσα από την περιπέτεια που περάσαμε με τον covid 19 στόχος της καμπάνιας είναι  η υπενθύμιση στους πολίτες για να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον και να στηρίξουμε την αγορά μας.

“Αυτό προήλθε από συζήτηση προέδρου με δύο ομοσπονδίες. Για πρώτη φορά εμφανίζουμε το banner και το σήμα της καμπάνιας. Είναι σχεδιασμένο από Βολιώτη γραφίστα καλλιτέχνη Σταμάτη Παπαδήμο. Παραπέμπει σε ένα σήμα γνώριμο, το “μένουμε σπίτι”. Το σύνθημα είναι  το «βγαίνουμε» στην αγορά και ψωνίζουμε τοπικά. Ευχόμαστε να δυναμώσουμε αυτή την αλυσίδα. Η καμπάνια θα προβληθεί με αφίσες, μέσω facebook καθώς και ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ”, δήλωσε.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες της περιοχής, που καλούν τον καθένα καταναλωτή ξεχωριστά να συνδράμει από τη δική του πλευρά στην τόνωση της τοπικής οικονομία στηρίζοντας τις βολιώτικες υπηρεσίες.

“Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο πανδημίας βρεθήκαμε κοντά με δύο ομοσπονδίες και αποφασίσαμε από δω και στο εξής, κάποια θέματα και ζητήματα που αφορούν στη στήριξη της τοπικής αγορά να υπάρχει συνεργασία και να περάσουμε το μήνυμα στην κοινωνία ότι μαζί ενωμένοι θα τα καταφέρουμε” ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Τέλης Μπασδάνης. Πρόσθεσε πως θα ακολουθήσουν και άλλες διαφημιστικές καμπάνιες που θα αφορούν τον τουρισμό καθώς είναι ο τομέας που υπέστη μεγάλες ζημιές.

“Γρήγορα θα πρέπει να προωθήσουμε τον νευραλγικό τομέα του τουρισμού που προσφέρει κατά 25% στο ΑΕΠ. Πρέπει να προβάλλουμε τις ομορφιές της Μαγνησίας και των Σποράδων στο εξωτερικό για να έχουμε οφέλη. Θεωρούμε ότι η επόμενη περίοδος θα είναι δύσκολη πολύ, το λένε οι ειδικοί, ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Πρέπει να είμαστε κοντά στην κοινωνία και την αγορά. Η κυβέρνηση απομένει ακόμη να κάνει πολλά πράγματα. Υπάρχουν ΚΑΔ που δεν έχουν ενταχθεί σε καμία διαδικασία αποζημίωσης. Θα πρέπει επίσης να στηρίξουμε τα τοπικά προϊόντα που είναι εξαιρετικά και τις τοπικές επιχειρήσεις” σημείωσε.  Παράλληλα εξέφρασε την άποψη πως δεν φοβάται για τις θέσεις εργασίας που θα χαθούν από το λουκέτο πολυεθνικών γιατί θα δημιουργηθούν νέες σε τομείς εμπορίου και στον πρωτογενή τομέα. “Αυτή την αγορά πρέπει εμείς να στηρίξουμε” υπογράμμισε .

Η Γενική Γραμματέας της ΟΕΒΕΜ Δώρα Καναβιτσά επισήμανε πως η δράση έχει άξονα τους επαγγελματοβιοτέχνες Μαγνησίας που είναι σε δύσκολη θέση. “Για να ανέβουμε ένα σκαλί είναι απαραίτητη η συνέργεια όλων.Τα προβλήματα όλων κοινά και η αξία συνεργασίας αδιαμφισβήτητη. Καλούμε όλους να στηρίξουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα του τόπου μας. Να πράξουμε με ενότητα και πνεύμα αλληλεγγύης για να επιβιώσουμε όλοι. Να σκεφθούμε τον τόπο και το αύριο. Το μήνυμά μας είναι σαφές. Αυτή είναι μόνο μία από πολλές δράσεις που θα ακολουθήσουν” είπε και ευχαρίστησε όλους τους κλάδους που κλήθηκαν και πήραν μέρος στο διαφημιστικό.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΕΒΕ Μαγνησίας και Β.Σποράδων Κώστας Τσουράπας ευχήθηκε υγεία και όλοι να πάνε μπροστά. “Όλοι μαζί μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας. Δημιουργήσαμε ωραία ομάδα, κάναμε ωραία σποτάκια και είμαστε ενωμένοι και ελπίζουμε όλοι να συμβάλλουν για το καλύτερο”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το