Τοπικά

Ψηφιακό βιβλίο μαθητών για την κλιματική αλλαγή – Το 4ο ΓΕΛ Βόλου βραβεύτηκε με Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας

Σε μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα προχώρησαν οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Βόλου οι οποίοι μέσα από τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ανέπτυξαν υλικό που σχετίζεται με την κλιματική αλλαγή και την προστασία του περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες και ψηφιακά γραφήματα πληροφοριών, ενώ έγραψαν ένα ψηφιακό βιβλίο.
Για την εργασία τους οι μαθητές που είχαν την καθοδήγηση του καθηγητή κ. Θεολόγου Παρδαλίδη απέσπασαν διάκριση σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Το 4ο ΓΕΛ Βόλου εδώ και χρόνια υλοποιεί ενδιαφέρουσες δράσεις μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα εμπλουτίζοντας τους ορίζοντες των εφήβων και φέρνοντάς τους με τον σύγχρονο κόσμο των προκλήσεων.

Συγκεκριμένα, με την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας βραβεύτηκε για την τελειότητα της εργασίας στο έργο «BE A BREATH» το 4ο Λύκειο Βόλου.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του σχολείου «αυτό σημαίνει πως η εργασία των μαθητών και του σχολείου έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο ευρωπαϊκό επίπεδο και καταδεικνύει ότι το έργο ανταποκρίνεται σε ένα ορισμένο ευρωπαϊκό πρότυπο. Το πιστοποιητικό επισυνάπτεται στην ιστοσελίδα του σχολείου και αναρτάται σε έναν ειδικό χώρο της ευρωπαϊκής διαδικτυακής πύλης. Το πρόγραμμα επιμελήθηκε ο καθηγητής κ. Παρδαλίδης Θεολόγος και συμμετείχαν μαθητές της Α’ και της Β’ Τάξης Λυκείου. Κατά την υλοποίησή του οι μαθητές γνώρισαν τα ψηφιακά εργαλεία web 2.0 tools, με τα οποία ανέπτυξαν υλικό που σχετίζεται με την κλιματική αλλαγή και την προστασία του περιβάλλοντος. Δημιούργησαν αφίσες και ψηφιακά γραφήματα πληροφοριών, έγραψαν ένα ψηφιακό βιβλίο με ηρωίδα μια γάτα που ξεφεύγει από ακραία κλιματικά φαινόμενα και συμμετείχαν σε πολλές άλλες δραστηριότητες».

Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και κατά τη διάρκεια της καραντίνας οι μαθητές συνεργάστηκαν και αντάλλαξαν εμπειρίες με μαθητές από άλλες χώρες αναπτύσσοντας κοινές εργασίες.
Μέσα στις δράσεις που υλοποιούν οι μαθητές, είναι και η αλληλογραφία στα αγγλικά με σχολείο της Ισπανίας.
«Έχουμε την υπόσχεση των παιδιών και ευελπιστούμε σε μια καινούρια προγραμματισμένη παρέμβαση και φέτος που αναδεικνύει το σχολείο ευρωπαϊκά και αποτελεί γέφυρα και για τα άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα», υπογράμμισε ο διευθυντής του σχολείου κ. Νίκος Ιωαννίδης και πρόσθεσε πως «Κοντά σ’ αυτά πρέπει να προστεθεί η αδελφοποίηση με σχολείο της πόλης Vellez Mallaga της Ισπανίας, που επισκεφθήκαμε πέρυσι, μια δράση η οποία προχωρεί παρά την αρνητική συγκυρία με την καθολική ανταλλαγή αλληλογραφίας των μαθητών στα Αγγλικά».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το