Τοπικά

Προβολή του Βόλου στα social media με 9.000 ευρώ

Η δημοτική αρχή του Βόλου θα διαθέσει ποσό 8.996 ευρώ για την διαφήμιση του δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με 30 αναρτήσεις, στο πλαίσιο ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης. Την απόφαση έλαβε σήμερα κατά πλειοψηφία η Οικονομική Επιτροπή με το σκεπτικό ότι θα υπάρξει «αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Βόλου σε αγορές στόχους μέσω του Facebook και του Instagram».

Οι αγορές θα προσδιορίζονται από το Πρόγραμμα Προβολής και θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση σε Εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αγορές θα είναι αρχικά η Ελλάδα και σταδιακά χώρες των Βαλκανίων, το Ισραήλ κ.α..

Η παράταξη Μαζί για τον Βόλο, αναρωτήθηκε για την ποιότητα της καμπάνιας. «Νομίζουμε ότι το να πετάει το Drone πάνω από τους κόμβους δεν αρκεί. Εκτός αν στοχεύει η δημοτική αρχή σε τουρισμό με κυκλοφοριακές «ανησυχίες». Αν ο Δήμος πραγματικά πιστεύει στις νέες τεχνολογίες ας επενδύσει και ένα ποσό για τηλεδιασκέψεις του ΔΣ και των επιτροπών ώστε να επανέλθει η Δημοκρατία», σημείωσε.

Στο μεταξύ, μεθαύριο Τετάρτη θα συζητηθεί στο Ε΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας η έφεση που κατέθεσε ιδιωτική εταιρεία για την ανάκληση της οικοδομικής άδειας σε Εντευκτήριο Ιστιοπλοΐας (κτίριο υποστήριξης θαλάσσιων δραστηριοτήτων)» στην περιοχή Καλλιφτέρη της Αφήσσου.
Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου χορήγησε πληρεξουσιότητα στις έμμισθες δικηγόρους του Δήμου για να παραστούν στη δικάσιμο για αντίκρουση της έφεσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το