Παραπολιτικά

Πρωτοβουλίες

 

Η τρίτη «Λευκή Νύχτα» που διοργανώνεται στον Βόλο αποτελεί πλέον παρελθόν και οι έμποροι στρέφουν το βλέμμα τους στην επόμενη μέρα. Βέβαια ο θετικός απόηχος παραμένει. Ποιο είναι, όμως το μήνυμα αυτής της πρωτοβουλίας; Όπως εξηγούν έμποροι της πόλης, οι εποχές που οι καταναλωτές ήταν δεδομένοι, έχουν περάσει. Πλέον πρέπει οι καταστηματάρχες να αναπτύσσουν διάφορες πρωτοβουλίες για να τους προσελκύουν στην αγορά και μετά στο μαγαζί τους με την προοπτική να αγοράσουν.
Φ.Σ.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το