Τοπικά

Πρωτότυπη πρωτοβουλία στο 7ο ΓΕΛ Βόλου – Κάθε αίθουσα φιλοξενεί ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πέρυσι σχεδίασαν τα κτίριο του ΟΣΕ, ενώ φέτος σειρά είχε το παραλιακό συγκρότημα Παπαστράτου, όπου στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Κάθε αίθουσα της Γ’ Τάξης του 7ου Γενικού Λυκείου Βόλου φιλοξενεί και ένα ιστορικό κτίριο της πόλης φέρνοντας πιο κοντά τους μαθητές με την παραδοσιακή αρχιτεκτονική του τόπου.

Η ενδιαφέρουσα, όσο και πρωτότυπη αυτή πρωτοβουλία άρχισε μέσα από το μάθημα του γραμμικού σχεδίου με την ενεργοποίηση του καθηγητή που διδάσκει το μάθημα κ. Δημήτρη Πουρνάρα, αλλά και τη συνεργασία των μαθητών.

Φέτος για τρεις εβδομάδες πέντε μαθήτριες της Γ’ Τάξης, οι Ευαγγελία Κίσσα, Δήμητρα Κούρτη, Δέσποινα Κουτσιμανή, Γιώτα Κωστάκη και Βίκυ Κωστοπούλου, φιλοτέχνησαν την όψη του παραλιακού συγκροτήματος Παπαστράτου στον τοίχο μιας αίθουσας της Γ’ Τάξης.

«Η σκέψη φέτος ήταν να σχεδιάσουμε το παραλιακό συγκρότημα Παπαστράτου. Έτσι βάψαμε τους τοίχους και αφού λάβαμε τα σχέδια του κτιρίου από την τεχνική υπηρεσία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, την οποία και ευχαριστούμε, άρχισε ο σχεδιασμός του κτιρίου» τόνισε ο καθηγητής κ. Πουρνάρας, που διδάσκει στο 7ο ΓΕΛ Βόλου εδώ και δεκατρία χρόνια.

Και πρόσθεσε πως «από πέρυσι ξεκινήσαμε να φιλοξενούμε ιστορικά κτίρια της πόλης στις αίθουσες. Μάλιστα για τη φετινή επιλογή του Πανεπιστημίου, υπάρχει και συμβολισμός, αφού θελήσαμε να εμπνεύσουμε ακόμη περισσότερο τους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για το σχέδιο, ήταν διάφοροι μαρκαδόροι, χάρακες, αλφάδι».

Ο κ. Πουρνάρας υπογράμμισε πως το γραμμικό σχέδιο είναι μια «παγκόσμια» γλώσσα που την αντιλαμβάνονται όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο. Γι’ αυτό και το μάθημα το επιλέγουν όχι μόνο όσοι θέλουν να εισαχθούν στην αρχιτεκτονική, αλλά και πολλοί άλλοι που τους αρέσει.

Η Δήμητρα Κούρτη που στοχεύει στην Αρχιτεκτονική, τόνισε πως «αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί για τον σχεδιασμό του κτιρίου Παπαστράτου, γιατί πιστεύει ότι ήταν κάτι που θα ομορφύνει το σχολείο και θα δώσει άλλη πνοή στην αίθουσα παρακινώντας τα παιδιά να ζωγραφίζουν».

Παίρνοντας τον λόγο η Βίκυ Κωστοπούλου επισήμανε πως «με τέτοιες δράσεις οι μαθητές έρχονται κοντά στην ιστορία ενός κτιρίου που το βλέπουν πολύ συχνά, καθώς κινούνται στην πόλη».

Η Δέσποινα Κουτσιμανή επισήμανε πως «είναι ωραίο να ξέρει κάποιος σχέδιο, γιατί μπορεί να δημιουργήσει».

Από την πλευρά του ο διευθυντής του σχολείου π. Ιωάννης Μανίκας επισήμανε πως «μέσα από τη δραστηριοποίηση του καθηγητή μας κ. Πουρνάρα, που είναι και απόφοιτος του Πολυτεχνείου, και των μαθητριών, κοιτάμε να φέρνουμε σε επαφή τους μαθητές μας με ιστορικά κτίρια που διαθέτουν μια ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, η οποία δυστυχώς σήμερα έχει εκλείψει με τις πολυκατοικίες που κυριαρχούν».

Φώτης Σπανός

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το