Αθλητισμός

Πρώτος με το… σπαθί του – Ο Βολιώτης Δημ. Χύτας αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος στο Dragster “Θ”

ΧΥΤΑΣ ΒΑΘΡΟ
Ο Δ. Χύτας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

Τον πανελλήνιο τίτλο στο Πρωτάθλημα Dragster κατέκτησε για δεύτερη φορά ο Δημήτρης Χύτας. Ο Βολιώτης αναβάτης κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας Pro Z, που έγινε στην Κρήτη, σφραγίζοντας την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη.
Παρά το μουδιασμένο ξεκίνημα ο Δημήτρης Χύτας είναι ξανά πρωταθλητής Ελλάδος στο Dragster. Ο 30χρονος Βολιώτης είχε κατακτήσει τον τίτλο ξανά το 2009, ενώ έκτοτε είχε ξανά καλά πλασαρίσματα στη γενική κατάταξη χωρίς να καταφέρει κάτι ανάλογο. Φέτος δεν έκανε καλή αρχή ευρισκόμενος στην τρίτη θέση στους τέσσερις πρώτους αγώνες της χρονιάς.
Για να τα καταφέρει θα έπρεπε να κάνει τη μεγάλη αντεπίθεση, δηλαδή να πάρει την πρωτιά στους δύο τελευταίους αγώνες σε Πολύκαστρο και Κρήτη, όπερ και εγένετο τελικά. Το τελευταίο ραντεβού για το 2015 δόθηκε στο Τυμπάκι της Κρήτης, όπου υπάρχει πίστα διαμορφωμένη για αγώνες Dragster.
Για τον Δημήτρη Χύτα η πρώτη θέση στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν μονόδρομος, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα έχανε το πρωτάθλημα. Για το λόγο αυτό εμφανίστηκε αποφασισμένος να μην επιτρέψει να ξεγλιστρήσει μέσα από τα χέρια του αυτή η τεράστια ευκαιρία.

Ο Βολιώτης αναβάτης μαζί με τους μηχανικούς Αγγ. Διαμαντή (αριστερά) και Φ. Στεργίου
Ο Βολιώτης αναβάτης μαζί με τους μηχανικούς Αγγ. Διαμαντή (αριστερά) και Φ. Στεργίου

Βέβαια το έργο του δεν ήταν εύκολο, καθώς έπρεπε να βγάλει «νοκ άουτ» καλά ονόματα της κατηγορίας Pro Z. Η αρχή έγινε με τον Κρεμμύδα, ενώ στον ημιτελικό έκανε την καλύτερή του εμφάνιση. Με χρόνο 10.192 και ταχύτητα εξόδου 203,38 χιλιόμετρα ήταν αδύνατο να χάσει από τον Γρηγόρη Τσιλοβίτη της Moto Ropi, που θεωρούταν ισχυρός αντίπαλος. Μάλιστα ο ημιτελικός διεξήχθη με αρκετή καθυστέρηση, αφού παρουσιάστηκε βλάβη στη μηχανή του Τσιλοβίτη. Αν και θα μπορούσε να περάσει χωρίς αγώνα στον τελικό, ο Βολιώτης αθλητής δεν το έπραξε. Τουναντίον συμφώνησε να περιμένει τον αντίπαλό του για να περάσει με την αξία του στον τελικό, γεγονός που αποδεικνύει το ήθος του.
Στον τελικό ο Δημήτρης Χύτας ήρθε αντιμέτωπος με τον Γιάννη Λαμπρόπουλο, ο οποίος αγωνιζόταν «εντός έδρας», μια και ανήκει στον σύλλογο Α.Σ. Ηρακλείου. Οι δύο φιναλίστ έπρεπε να διανύσουν με τη μηχανή τους μια ευθεία 402 μέτρων και ο ταχύτερος θα αναδεικνυόταν πρωταθλητής.
Και σ’ αυτή την κόντρα ο Βολιώτης αναβάτης ήταν εξαιρετικός κάνοντας καλύτερο χρόνο από τον αντίπαλό του. Παρ’ όλα αυτά πρωταθλητής θα αναδεικνυόταν έτσι κι αλλιώς, αφού οι κριτές διαπίστωσαν πως ο Λαμπρόπουλος είχε κάνει άκυρο πέρασμα. Έτσι στην τελική βαθμολογία ο Χύτας συγκέντρωσε 433 βαθμούς έναντι 402 του δεύτερου Λαμπρόπουλου.
Η επιτυχία αυτή πανηγυρίστηκε έξαλλα τόσο από τον ίδιο τον Βολιώτη αναβάτη, όσο και από τα μέλη της ομάδας μηχανικών που βρίσκονταν μαζί του. Ο λόγος για τον Φώτη Στεργίου και τον Άγγελο Διαμαντή, οι οποίοι απαρτίζουν τη MotoXtreme Stergiou Xytas Team.
Ο Δημήτρης Χύτας περιέγραψε στη «Θ» τα συναισθήματά του: «Νιώθω υπέροχα, είναι ωραίο να είσαι πρωταθλητής. Ήμουν πρώτος και το 2009, αλλά το πιο δύσκολο δεν είναι να ανεβείς στην κορυφή, αλλά να διατηρηθείς εκεί. Πιστεύω ότι το έχω πετύχει αυτό, αφού στη συνέχεια έμεινα στις πρώτες θέσεις και φέτος κατέκτησαν τον τίτλο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι μου συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν να φτάσω μέχρι την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Θα συνεχίσω με την ίδια επιμονή και τη νέα χρονιά ελπίζοντας να επαναλάβω τη φετινή επιτυχία».

ΧΥΤΑΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το