Τοπικά

Προσφυγή κατά της διάνοιξης της Καραμπατζάκη από την παράταξη “Μαζί για το Βόλο”

Η παράταξη “μαζί για το Βόλο” μέσω προσφυγής που κατέθεσαν στην Αποκεντρωμένη  οι δημοτικοί σύμβουλοι Φωτεινή Κοκκινάκη και Ιάσονας Αποστολάκης ζητά να κηρυχθεί παράνομη η απόφαση διάνοιξης της Καραμπατζάκη καταγγέλοντας ότι δεν τηρήθηκε καμία διαδικασία:
-Ο Κανονιστικές κυκλοφοριακές αποφάσεις όπως αυτή που ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο, απαιτούν εγκριμένες σχετικές μελέτες που έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίας
-Οι μελέτες θα έπρεπε να συνοδεύονται από σχέδια στα οποία αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις και η απαιτούμενη σήμανση ενώ η Αποκεντρωμένη απαιτεί και σύμφωνη γνώμη των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών
-Η απόφαση του Δ.Σ. ελήφθη χωρίς να βασίζεται σε κάποια μελέτη με τα παραπάνω χαρακτηριστικά αλλά σε υπηρεσιακή εισήγηση.

-Δεν υπήρξε διαβούλευση με αρμόδιους φορείς και κατοίκους. Στην ΕΠΖ υπήρξε ριζική διαφωνία του ΤΕΕ ενώ την αντίθεσή της εξέφρασε και η Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας και οι κάτοικοι που με άρθρα τους και στον τύπο εκφράζουν την αντίθεσή τους.
-Την έλλειψη μελέτης και σχεδιασμού καταγγέλλει και η δημοτική παράταξη «Επιλογή Ευθύνης» και με ανακοινώσεις της αλλά και τοποθετήσεις στο δημοτικό συμβούλιο.

-Την έλλειψη διαβούλευσης συνομολογεί και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Σταυρίδης με όσα δήλωσε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
-Δεν υπήρξε ομόφωνη απόφαση της Δημοτικής Κοινότητας της Ν. Ιωνίας (14/2017). Φαίνεται να ψηφίζει ο σύμβουλος Χρ. Πλαϊνός ο οποίος δηλώνει με υπεύθυνη δήλωση ότι ποτέ δεν συναίνεσε στο θέμα αυτό.
-Παραβιάστηκε το Γενικό Πολεοδομικό σχέδιο, καθώς από την ιεράρχηση που κάνει στο οδικό δίκτυο η οδός Καραμπατζάκη δεν ενσωματώνεται ούτε στις αρτηρίες, ούτε στις συλλεκτήριες οδούς, αλλά χαρακτηρίζεται τοπική οδός. Η ίδια πρόβλεψη υφίσταται και στη Μελέτη Στρατηγικών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την αναθεώρηση και επέκταση του ΓΠΣ του Πολεοδομικού συγκροτήματος.
-Εσφαλμένα επικαλέστηκε η δημοτική αρχή την Γενική Κυκλοφοριακή Μελέτη που χρονολογείται από το 1999, καθώς απαιτείται η σύνταξη νέας αλλά τα όσα η παλιά αναφέρει για Ζάχου και Καραμπατζάκη. Η μελέτη αναγνωρίζει και αποδέχεται την υφιστάμενη από τότε κατάσταση της ήπιας κυκλοφορίας στην οδό Καραμπατζάκη.

-Παραβιάζεται Νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας που αποκλείει τις αποσπασματικές και απρογραμμάτιστες πράξεις διαχείρισης του οδικού δικτύου, όπως η διάνοιξη, διαπλάτυνση και κατάργηση οδών, βάσει εντοπισμένων εκτιμήσεων με γνώμονα την εξυπηρέτηση τοπικής ανάγκης, χωρίς υπολογισμό των επιπτώσεων που αυτές ενδέχεται να έχουν.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το