Τοπικά

Προωθείται νέα χωροταξική κατανομή μαθητών σε Γυμνάσια – Λύκεια της Μαγνησίας “Θ”

Σ17 Φ1 (11)

Προς νέα χωροταξική κατανομή των μαθητών από τα Δημοτικά στα Γυμνάσια και τα Λύκεια θα προχωρήσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, όπως τονίστηκε και στη συνάντηση που είχε χθες ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης με την περιφερειακή διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Αναστασοπούλου.

Ο κ. Σαβελίδης ανέφερε στην κ. Αναστασοπούλου τα θέματα των κενών στα νησιά των Βορείων Σποράδων, του ΓΕΛ Καναλίων, των υποσιτιζόμενων μαθητών. Συνάντηση με την κ. Αναστασοπούλου είχε και το προεδρείο της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, που επικεντρώθηκε σε αυτά τα θέματα.

Ο κ. Σαβελίδης ανέφερε πως αυτή τη στιγμή τα κενά καθηγητών στις Βόρειες Σποράδες είναι τέσσερα και συζητήθηκαν με την κ. Αναστασοπούλου τρόποι, προκειμένου από του χρόνου να περιοριστούν τα προβλήματα της κάλυψης των κενών και τα σχολεία να είναι επανδρωμένα με καθηγητές από το Σεπτέμβριο. Μάλιστα κατέθεσε την πρόταση να είναι οι Βόρειες Σποράδες ανεξάρτητη περιοχή για τις αποσπάσεις καθηγητών.

Για το θέμα των ΓΕΛ Καναλίων, για το οποίο η προηγούμενη διοίκηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας πρότεινε τη μετατροπή τους σε Λυκειακές Τάξεις, η κ. Αναστασοπούλου φαίνεται πως θα αφήσει το ζήτημα στην ευχέρεια της νέας διοίκησης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας, η οποία έχει εκφραστεί θετικά υπέρ της διατήρησης του ΓΕΛ Καναλίων.

Αναφορικά με τους υποσιτιζόμενους μαθητές θα επιδιωχθεί η στενότερη συνεργασία με την Εκκλησία, η οποία ήδη προσφέρει δωρεάν κολατσιό σε μαθητές που έχουν οικονομικό πρόβλημα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η κ. Αναστασοπούλου στον κ. Σαβελίδη, οι υποσιτιζόμενοι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μαγνησία ανέρχονται στους 150.

Ο κ. Σαβελίδης έθεσε και το ζήτημα της χωροταξικής κατανομής των μαθητών από τα Δημοτικά στα Γυμνάσια και τα Λύκεια, ώστε να υπάρχει ισοτιμία και να μη δημιουργούνται διενέξεις μεταξύ των σχολείων. Για το θέμα ο κ. Σαβελίδης υπογράμμισε πως στο πλαίσιο της συνεργασίας με τους διευθυντές των σχολείων έχει ξεκινήσει η διαδικασία για τη δημιουργία νέας χωροταξικής κατανομής των μαθητών, ώστε να μη δημιουργούνται προβλήματα. Μάλιστα εντός των επόμενων ημερών αναμένονται και προτάσεις από τα σχολεία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το