Τοπικά

Ομιλήτρια σε συζήτηση για την αναβάθμιση του σχολείου η Ζέττα Μακρή

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε ως ομιλήτρια σε διαδικτυακή συζήτηση με θέμα: «Αναβάθμιση του σχολείου, δεξιότητες & επαγγελματική εκπαίδευση στη ψηφιακή εποχή», που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, επίσης, με τοποθετήσεις τους η κ. Νίκη Κεραμέως, Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο κ. Γεώργιος Βούτσινος, ΓΓ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας, ο κ. Γιάννης Αντωνίου, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ο κ. Παύλος Μαρινάκης, Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ.

Τους προσκεκλημένους υποδέχτηκε ο κ. Πάνος Σταθόπουλος, Διευθυντής του Επιστημονικού Συμβουλίου ΙΔΚΚ, ο οποίος και συντόνισε τη συζήτηση.

Η Υφυπουργός Παιδείας ανταποκρίθηκε με χαρά στην τιμητική πρόσκληση του Ινστιτούτου Δημοκρατίας και στην ευκαιρία διαλόγου για τις μεταρρυθμίσεις και τις εξελίξεις στην Παιδεία, την επόμενη ημέρα στην εκπαίδευση και την ψηφιακή διάστασή της.

Η κ. Μακρή ανέφερε στην ομιλία της: «Η νέα σχολική χρονιά, που μόλις ξεκίνησε, βρίσκει το σχολείο με ανανεωμένο περιεχόμενο. Με τον νέο νόμο εισήχθησαν ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων και στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, με διαρκή παροχή ανατροφοδότησης, αξιολόγηση με καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα και με συνεχείς επιμορφώσεις.

Ρυθμίσεις που οδηγούν στην ανάδειξη της διοίκησης της εκπαίδευσης σε κεντρικό πυλώνα παιδαγωγικής στήριξης του σχολείου αλλά και στον εκσυγχρονισμό της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.

Δεσμευτήκαμε για ένα νέο σχολείο και το «πρώτο κουδούνι» για το νέο σχολείο ήχησε στις 13 Σεπτεμβρίου.
Με θέση στα νηπιαγωγεία μας για κάθε τετράχρονο μαθητή. Με δραστηριότητες στα Αγγλικά σε όλα τα δημόσια νηπιαγωγεία. Με καινοτόμες θεματικές στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων σε όλα τα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια της χώρας: ρομποτική, οδική ασφάλεια, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, κλιματική αλλαγή, εθελοντισμό, ανάμεσα σε άλλες. Με οριζόντιες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε ψηφιακά εργαλεία και νέες δεξιότητες.

Με 123 Νέα Προγράμματα Σπουδών στη Γενική Εκπαίδευση. Με νέα φιλοσοφία γύρω από την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Με σχεδόν διπλάσια Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία από πέρυσι. Με τα πρώτα 6 Πρότυπα ΕΠΑΛ της χώρας. Με τα πρώτα 5 Πειραματικά ΙΕΚ και τα 5 πρώτα Θεματικά ΙΕΚ, που προβλέπεται να λειτουργήσουν από Οκτώβριο.

Το νέο σχολείο είναι δικαίωμα κάθε μαθήτριας και κάθε μαθητή, κάθε εκπαιδευτικού, είναι δικαίωμα της κοινωνίας.
Το νέο σχολείο είναι το μέλλον που μόλις ξεκίνησε!»

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το