Κόσμος

«Οι πραγματικοί άνδρες είναι δεξιοί»: Πώς το AfD προσπαθεί να προσελκύσει ψηφοφόρους

Στη Γερμανία, όταν κάποιος γίνεται 16 ετών, αποκτά πολλά νέα προνόμια, όπως το δικαίωμα να αγοράζει μπύρα, να οδηγεί σκούτερ ή να αγοράζει τηλέφωνο. Αλλά έως τώρα, οι νεαροί Γερμανοί δεν είχαν δικαίωμα ψήφου, εκτός από μερικές δημοτικές ή περιφερειακές εκλογές. Αυτό πρόκειται να αλλάξει.

Οι εκπαιδευτικοί και τα ιδρύματα προωθούν, ως εκ τούτου, εργαστήρια και ενημερωτικές ημερίδες για την προετοιμασία των νέων Γερμανών για τις ευρωπαϊκές εκλογές. Για παράδειγμα, το Ίδρυμα Φρίντριχ Έμπερτ, το οποίο συνδέεται με το κεντροαριστερό Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα της Γερμανίας, κάνει λόγο για «εκπαίδευση» της νεολαίας στον ιστότοπό του, γράφει η Deutsche Welle.

Και είναι ένας λογικός σκοπός. Πολλοί νέοι είναι πιθανό να μην είναι σίγουροι για το ποιον «επιτρέπεται» να ψηφίσουν και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στη ζωή τους ένα μικρό «Χ» στο ψηφοδέλτιό τους.

«Οι πραγματικοί άνδρες είναι δεξιοί»

Οι περισσότεροι νέοι, ωστόσο, θα προτιμούσαν μάλλον τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης από τα ιδρύματα για να πληροφορηθούν. Το ακροδεξιό, λαϊκιστικό κόμμα Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) στοχεύει στους νέους ψηφοφόρους με επιθετικές εκστρατείες στην πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο TikTok.

Εκεί, ο Maximilian Krah, ένας ακροδεξιός εξτρεμιστής και επικεφαλής υποψήφιος του AfD στις ευρωεκλογές, έχει προβάλει τον εαυτό του όχι μόνο ως πολιτικό αλλά και ως ειδικό σε θέματα γνωριμιών, μοιράζοντας ερωτικές συμβουλές σε νέους άνδρες.

«Οι πραγματικοί άνδρες είναι δεξιοί, οι πραγματικοί άνδρες έχουν ιδανικά, οι πραγματικοί άνδρες είναι πατριώτες», λέει σε ένα βίντεο που μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές. «Τότε θα βρεις κοπέλα».

Σε άλλα βίντεο, προειδοποιεί τους χρήστες ότι «η μητέρα σας θα είναι φτωχή όταν γεράσει» ή ότι «η κυβέρνηση σας μισεί».

Ο Krah, δυστυχώς, φαίνεται να έχει πετύχει ευαίσθητο σημείο για τους νέους. Μια ανάλυση του πολιτικού συμβούλου Johannes Hillje, η οποία δόθηκε στο δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Γερμανίας ZDF, διαπίστωσε ότι τα βίντεο στο TikTok που αναρτήθηκαν από την κοινοβουλευτική ομάδα του AfD έφτασαν σε περίπου 10 φορές περισσότερους θεατές από ό,τι τα βίντεο που αναρτήθηκαν από άλλα κόμματα.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το