Απόδειξη ότι νέοι άνθρωποι προσπαθούν να αναπτύξουν έξυπνες και καινοτόμες επιχειρήσεις είναι η «Do it for me», η οποία ιδρύθηκε από μία ομάδα φοιτητών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η start-up επιχείρηση, ελληνιστί «Κάνε το για μένα», θέλει να δώσει μία διαφορετική διάσταση στις υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ. Όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι, που επιχειρούν και ρισκάρουν, τόσο πιο γρήγορα θα έρθει και η ανάπτυξη. Αρκεί και πρέπει να βρεθεί τρόπος, αυτά τα νέα παιδιά να παραμείνουν στην Ελλάδα, γιατί οι ξένες εταιρείες καραδοκούν και δεν αφήνουν τέτοιες ευκαιρίες να πάνε ανεκμετάλλευτες.
Λ.Α.