Αθλητισμός

Οι οδηγοί της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου στην 37η Ανάβαση Πορταριάς

Άλλη μια κατάμεστη από κόσμο «Ανάβαση Πορταριάς» έφτασε στο τέλος της. Ο κόσμος ο οποίος ήταν χιλιάδες, από όλα τα μέρη της Ελλάδος, έδωσε  βροντερό «παρών» στον πλέον αγαπημένο του αγώνα, κατακλύζοντας κάθε σπιθαμή της διαδρομής, κάνοντας μια ατμόσφαιρα πέρα από κάθε λογική. Φαίνεται να είναι το ραντεβού των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που καταφθάνουν απ όλα τα σημεία της Ελλάδας για το διήμερο του αγώνα. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου που ανέλαβε όπως και κάθε χρόνο την διοργάνωση, με συνέπεια και υπευθυνότητα έφερε εις πέρας αυτόν τον πρωταθληματικό αγώνα. Ο καιρός βοήθησε, ώστε και οι 117 συμμετέχοντες να απολαύσουν την Ανάβαση και να επιτύχουν καλούς χρόνους. Πέραν όμως από όλους τους συμμετέχοντες στον αγώνα υπήρχαν και οι αθλητές της Λ.Α. Βόλου. Αναλυτικότερα:

Ο Χρήστος Βλάχος με ρεκόρ ταχύτερου ανεβάσματος στη Ν2

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου σε κάθε της αγώνα αθλοθετεί έπαθλα και για τα δικά της «παιδιά» δηλαδή τους αθλητές της, σε δύο κατηγορίες έως 1600cc και πάνω από 1600cc ανεξαρτήτου κλάσεως. Δεκαεπτά οδηγοί έλαβαν μέρος στην Ανάβαση.
Ο Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16) στην Ν2 με 4.15.62 χάνοντας την 3η θέση για 1 δευτερόλεπτο, αλλά καταγράφοντας ρεκόρ ταχύτερου ανεβάσματος στη Ν2 με 2.05.85.

Ο έτερος αδελφός Αποστολής Βλάχος (Peugeot 106 S16), ένα ξαφνικό τραύμα στο χέρι δεν του επέτρεψε τη συμμετοχή στον αγώνα. Ο Νίκος Τραγής (Peugeot 205) στην Ε10 με 4.18.31 και ο Ιωάννης Μαγγιδάς (Peugeot 106 S16) στην Α6 με 4.35.81. Πάνω από 1600cc στην FST2 ο Αντώνης  Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) με 3.57.49,  ο Αποστόλης Βιδούρης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην Ν4 με 4.04.20 και ο Γιώργος Μπαλντούνης (Ford Escort MKII) στην Ε11 με 4.06.75, παρόλο που είχε να οδηγήσει το αυτοκίνητο 8 ολόκληρους μήνες.

Ο Κώστας Καρακατσάνης (Citroen Saxo VTS) είχε μια μηχανική βλάβη  στο 1ο ανέβασμα, βλέποντας κάθε προσπάθεια για διάκριση να εξανεμίζεται. Παρόλα αυτά ανέβηκε στο 2ο για χάρη όλων των φίλων που βρέθηκαν στο βουνό για να τον χειροκροτήσουν. Ο Αποστόλης Βεργοζήσης (Peugeot 106 S16) πλήρωσε τον κακό συντονισμό της ομάδας του στα Pits και χρεώθηκε με καθυστέρηση 3 λεπτών για την εκκίνηση με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του από τον αγώνα. Ο Αντώνης Βαγδούτης (Peugeot 106 S16) στην Ε10 στον πρώτο του αγώνα πήρε αγωνιστικές εμπειρίες, με τα καλύτερα να έρχονται στο μέλλον. Ο Πέτρος Νταής (Volkswagen Golf II) στην Ε11 το διασκέδασε για μία ακόμη φορά και έβαλε στο παλμαρέ του ακόμη έναν αξιόλογο αγώνα. Ο Στέφανος Κλόκας (Ford Escort MKII) πήρε το αγωνιστικό βάπτισμα επιτέλους και βρίσκεται σε καλό δρόμο. Ο Σπύρος Χαλαστάρας με το (Peugeot 106 Rally) μεταπήδησε στην Formula Saloon Ατμοσφαιρικά και για πρώτο αγώνα κατέλαβε την 2η θέση. Ο Γιώργος Περγάμαλης (Ford Sierra) στην  E12T δυστυχώς δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια.  Ο Κώστας Βασταρδής (Citroen Xsara) λίγο πριν τον τερματισμό του 1ου σκέλους στο Κ11, είχε την άτυχη στιγμή μένοντας από λεβιέ ταχυτήτων, όμως στο 2ο σκέλος ξεπέρασε εαυτό και χρονόμετρα καταγράφοντας αξιόλογο χρόνο.  Και κλείνοντας με τον Drift driver Γιώργο Σουφλάρη  (Ford Escort MKII) που για μια ακόμη φορά χάρισε ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις στους φίλους θεατές. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου συγχαίρει όλους τους αθλητές που συμμετείχαν στην 37η Ανάβαση Πορταριάς και ανανεώνει το ραντεβού για το 2018.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το