Τοπικά

Ο Βόλος και το Πήλιο στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Θεσσαλονίκης

Ο Δήμος Βόλου συμμετείχε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Θεσσαλονίκης, από 18 έως 20 Νοεμβρίου 2016. Προβάλλοντας το συνολικό τουριστικό προορισμό με το λογότυπο VOLOS PELION IT’S TRUE, συμμετείχε ως συνεκθέτης με το Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου.
Η συμμετοχή στην έκθεση αυτή χαρακτηρίζεται ιδιαιτέρως επιτυχής. Πραγματοποιήθηκαν πλήθος ΒΤΒ συναντήσεων όπου παρουσιάστηκε ο προορισμός από την Ένωση Ξενοδόχων και έγινε επίσημη παρουσίαση της περιοχής σε δημοσιογράφους και tour operators που προσκλήθηκαν (19-11-2016), επίσης από την Ένωση Ξενοδόχων, στην αίθουσα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Μετά το πέρας της παρουσίασης οργανώθηκε μπουφές με γεύσεις τσιπουράδικου, χορηγία της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης και Υ.Ε. Νέας Αγχιάλου. Την ιδια μέρα το απόγευμα, οι επισκέπτες της έκθεσης απόλαυσαν χριστουγεννιάτικα γλυκά και κόκκινο κρασί χορηγία της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησιας.
Στις 20-11-2016 το event με τίτλο ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ;, στην είσοδο της έκθεσης κέρδισε τις εντυπώσεις. Σε ειδικά διαμορφωμένο stand μοιράστηκαν φυλλάδια διαφημιστικά των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο Βόλο. Ο Ιππικός Φυσιολατρικός Όμιλος Μηλεών με 6 άλογα παρουσίασε στους λάτρεις της ιππασίας τις δυνατότητες της περιοχής να απολαύσουν το αγαπημένο τους άθλημα στην περιοχή, ενώ οι μικροί επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν βόλτα με άλογα σε οριοθετημενη περιοχή.
Στην έκθεση συμμετείχαν αιρετοί και επαγγελματίες της περιοχής: από το Δήμο Ζαγοράς Μουρεσίου οι κ.κ. Παναγιωτης Κουτσάφτης και Απόστολος Σουλδάτος, ο Τουριστικός και Αναπτυξιακός Σύλλογος Τσαγκαράδας, από το Δήμο Νοτίου Πηλίου, ο κ. Παντελής Δημήτρης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κ. Ζαφείρης Γιώργος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης και Υ.Ε. Νέας Αγχιάλου, κ. Ασδεράκης Βασίλης και πλήθος επαγγελματιών και από τους τρεις Δήμους. Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου εκπροσωπήθηκε από τα στελέχη του κ.κ. Παπαμακάριο Γιώργο και Ταμπάκη Γεωργία.

Και η έκθεση Hotelia

Παράλληλα με τη Philoxenia πραγματοποιήθηκε και η έκθεση Hotelia. H διοργάνωση είναι η μεγαλύτερη σε επίπεδο Βαλκανίων. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 46% στις δύο εκθέσεις, κατά 91% στους εμπορικούς επισκέπτες, ενώ πραγματοποιήθηκαν συνολικά 5.500 επιχειρηματικές συναντήσεις σε τρεις ημέρες. Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το Διεθνές Τουριστικό Συνέδριο [re]branding Destinations: Image making, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Philoxenia, με εκατοντάδες άτομα, κυρίως νεολαία, να κατακλύζουν την αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», για να παρακολουθήσουν κορυφαίους Έλληνες και ξένους ομιλητές να αναλύουν το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα του branding των τουριστικών προορισμών, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Κακλαμάνης: Διευκρινήσεις για τη δήλωσή του για τον αστυνομικό – «Μακάρι να βγει, αλλά ως κανονικός άνθρωπος»

Τη δήλωσή του πως «σαν γιατρός θα έλεγα αν ο Θεός τον αγαπά καλύτερα να…

14 Δεκεμβρίου 2023

“Η μη επαρκής στήριξη εκ μέρους της πολιτείας θα δυσκολέψει περαιτέρω τη δραματική κατάσταση που βιώνουν από το καλοκαίρι ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος της Μαγνησίας”

Επιστολή στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη απέστειλε ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού…

14 Δεκεμβρίου 2023

Χρυσό βραβείο για τα «Easy Bake» των Μύλων Αγίου Γεωργίου στα Plant Based Awards 2024

Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023 το τμήμα Marketing καταναλωτικών προϊόντων της Loulis Food Ingredients παρευρέθηκε στην τελετή…

14 Δεκεμβρίου 2023

Συντάξεις

Οι γιορτινές μέρες και οι αργίες έχουν φέρει πιο κοντά την καταβολή των συντάξεων του…

14 Δεκεμβρίου 2023

Σφοδρή σύγκρουση οχημάτων στον Βόλο -photos

Δύο τροχαία ατυχήματα σημειώθηκαν σήμερα το μεσημέρι με διάφορα λίγης ώρας στην οδό Κασσαβέτη. Ένας…

14 Δεκεμβρίου 2023

Αποζημίωση

Χρηματική αποζημίωση θα λάβουν για µη χορηγηθείσα άδεια εργαζόμενοι στον Δήμο Αλμυρού, µε σχέση εργασίας…

14 Δεκεμβρίου 2023