Τοπικά

Ο «Ιππόκαμπος» επισκέφθηκε το 4ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας

Συνεχίζοντας την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μέσω βιωματικής προσέγγισης της αναπηρίας, που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια, αντιπροσωπεία του Σωματείου Κινητικά Αναπήρων Μαγνησίας “Ιππόκαμπος”, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Πέτρο Μπέλλο, τον Αντιπρόεδρο Κωνσταντίνο Κουσουτζή και τη Γεν. Γραμμαέα Κερασία Ζορμπά, τη Δευτέρα 15 Μαΐου, επισκέφτηκαν το 4ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας, ύστερα από σχετική πρόσκληση.


Αξίζει να σημειωθεί πως αντίστοιχες επισκέψεις πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο 6ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας, στο 30ο Νηπιαγωγείο Βόλου καθώς επίσης και στο 4ο Νηπιαγωγείο Βόλου.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μπέλλος, οι μικροί μαθητές είχαν τη δυνατότητα μέσα από την συζήτηση να προβληματιστούν, να διατυπώσουν και να λύσουν απορίες και να αποκομίσουν σημαντικά βιώματα για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της και τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητική αναπηρία
Σε συνεργασία με τον “Ιππόκαμπο”, ο Πρόεδρος της ΚοινΣΕπ «Δράση και Ενέργεια» κος Ευάγγελος Θέος στα πλαίσια καμπάνιας ευαισθητοποίησης για την ασφαλή μετακίνηση με σχετικές μελέτες και πρωτοβουλίες που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια, μίλησε στα παιδιά για τις καλές πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζουμε όταν κυκλοφορούμε στην πόλη μας, επισημαίνοντας ταυτόχρονα κάποιες επιπλέον δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικές αναπηρίες.

Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δράση του “Ιππόκαμπου” για τη συλλογή των καπακιών, μέσω των οποίων δίνεται η δυνατότητα να προσφερθούν αναπηρικά αμαξίδια, ορθοπεδικά είδη και αναλώσιμα σε συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν ανάλογες δυσκολίες απόκτησης.
Η κοινωνική προσφορά συνδυάζεται με την προστασία του περιβάλλοντος την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και της ανακύκλωσης
Το Δ.Σ. του «Ιππόκαμπου» ευχαριστεί τη Διευθύντρια του 4ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας, τις Νηπιαγωγούς. τον κ. Ευάγγελο Θέο καθώς επίσης και όλους τους μικρούς μαθητές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το