Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα και την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου προετοιμάζεται μεθοδικά και σύμφωνα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού marketing Remake.
Μέσα από μια πολυσέλιδη ανάλυση που θα παρουσιαστεί σε συγκέντρωση επαγγελματιών στο νησί, όταν ομαλοποιηθούν οι συνθήκες και μετά από επεξεργασία χιλιάδων κριτικών και απόψεων επισκεπτών του νησιού, η Επιτροπή κατέληξε στο slogan που θα συνοδεύει το brandname «Skopelos», ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εικαστική αποτύπωση λογοτύπου και τη δημιουργία μοντέρνου τουριστικού φυλλαδίου που περιγράφει μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, το τουριστικό «προϊόν» της Σκοπέλου.
Σύμφωνα με τις νέες συνθήκες, τα δεδομένα της εποχής αναδεικνύουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των εν δυνάμει ταξιδιωτών, τη σχέση εμπιστοσύνης και τον συναισθηματικό δεσμό που έχει «χτίσει» ο κάθε προορισμός με τους επισκέπτες του. Με βάση τα παραπάνω, το νέο λογότυπο του προορισμού αναδεικνύει τη Sκόπελο ως το νησί που θυμίζει έργο τέχνης και ταυτόχρονα αποτελεί «κομμάτι της καρδιάς» του κάθε επισκέπτη!
Οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε του νησιού κυριαρχούν, η καρδιά θυμίζει παραλία όπως το σχήμα γνωστής παραλίας του νησιού και ακόμα και η λέξη «Skopelos» παραπέμπει σε ιδιαίτερα τοπικά στοιχεία του τόπου. Παράλληλα, ο Δήμος Σκοπέλου θα παρέχει την ευχέρεια χρήσης και εφαρμογής του λογοτύπου στο προωθητικό και διαφημιστικό υλικό των επαγγελματιών, για τον συντονισμό όλων των επιμέρους δράσεων.
Επιπλέον, οι λόγοι που ο κάθε επισκέπτης δημιουργεί ξεχωριστούς συναισθηματικούς δεσμούς με τη Σκόπελο, εξηγούνται αναλυτικά στο νέο καλαίσθητο τουριστικό φυλλάδιο του Δήμου, στο οποίο ο επισκέπτης καλείται να λάβει μέρος σε ένα νοερό ταξίδι, ώστε να «πρωταγωνιστήσει» στη δική του ταινία, στο νησί του Mamma Mia! Κάθε δισέλιδο του φυλλαδίου είναι μία διαφορετική ταινία και μία διαφορετική ενότητα, ως εξής: Παραλίες, Χωριά & Αξιοθέατα, Δραστηριότητες, Μοναστήρια, Εκκλησίες & Παράδοση, Γαστρονομία & Τοπικά Προϊόντα, Ρομαντισμός & Γάμοι.
Επόμενος «σταθμός» της Επιτροπής Τουρισμού είναι η ολοκλήρωση, στο επόμενο διάστημα, του νέου τουριστικού διαδικτυακού τόπου του Δήμου, με εκτεταμένο πληροφοριακό υλικό, που να πληροί τις σύγχρονες αισθητικές και τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και με τη δυνατότητα προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού. Ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας της ιστοσελίδας θα ενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού (facebook, instagram, twitter, pinterest, youtube), που θα ενημερώνονται και θα συντηρούνται σε καθημερινή βάση με επαγγελματισμό και εξειδίκευση σε θέματα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Το 2023 σημοτοδοτήθηκε και από την παγκόσμια οικονομική κρίση, από την οποία επλήγησαν εκατομμύρια πολίτες…
Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές για την εξαφάνιση Σταυρούλας Γκουγκουλιά από την περιοχή της Κυψέλης,…
Προθεσμία για το πρωί της Τετάρτης προκειμένου να απολογηθεί ζήτησε και έλαβε από τον Ανακριτή…
Μια γυναίκα στις ΗΠΑ με δύο μήτρες γέννησε δύο φορές σε δύο ημέρες, μετά από…
Στη διάθεση των φίλων του Λυκείου των Ελληνίδων Βόλου βρίσκεται ένα καλαίσθητο ημερολόγιο για το…
Ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δήμου Ρ. Φεραίου Γιώργος Παπαδάμ μετά την ορκωμοσία του νέου…