Τοπικά

Νέα παράταση στο έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας – Δεν ολοκληρώθηκαν ούτε τα τεύχη δημοπράτησης

Σε απάντηση της Ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Α. Μεϊκόπουλος προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών στις 20/01/2020, σχετικά με την άμεση δημοπράτηση του έργου για την Ηλεκτροκίνηση Βόλου-Λάρισας με κατάργηση της παράκαμψης “S” από τη Ν.Ιωνία, το Υπουργείο επισημαίνει τα εξής:

«Στην παρούσα χρονική στιγμή η ΕΡΓΟΣΕ Ανώνυμη Εταιρεία (ΑΕ) ολοκληρώνει τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης» και συνεχίζει « η δημοσίευση διαγωνισμού για την κατασκευή του έργου, ύστερα από την προαπαιτούμενη προέγκριση των τευχών δημοπράτησης από τη διαχειριστική αρχή του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και την έγκριση της διακήρυξης από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, εκτιμάται εντός του 1ου εξαμήνου του 2020».

Η δήλωση Μεϊκόπουλου

Κατόπιν επικοινωνίας που είχα τον Αύγουστο του 2019 με τα αρμόδια στελέχη του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ σχετικά με τη φάση του έργου Ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας είχα την ενημέρωση ότι τα τεύχη ήταν έτοιμα και η έγκριση αναμενόταν να δοθεί στις αρχές Σεπτεμβριου του 2019. Το Υπουργείο στην απάντησή του αναφέρει ότι η ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης της σύνταξης των τευχών δημοπράτησης ενώ η δημοσίευση διαγωνισμού για την κατασκευή του εργου εκτιμάται εντός του 1ου εξαμήνου του 2020.

Είναι εύλογο, λοιπόν, να ρωτήσουμε πώς από τον Αύγουστο του ’19 όπου τα τεύχη του διαγωνισμού με τη νέα χάραξη ήταν έτοιμα και η έγκριση αναμενόταν σε ένα  μήνα, το Υπουργείο ακόμα ολοκληρώνει τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης και δίνει μια αόριστη εκτίμηση για το 1ο εξάμηνο του 2020;Επιπλέον, το Υπουργείο δε διευκρινίζει αν τα τεύχη δημοπράτησης τα οποία ολοκληρώνει θα περιλαμβάνουν τη νέα χάραξη που καταργεί την παράκαμψη “S” στη τη Ν.Ιωνία που αποτελεί διαχρονικό άιτημα της τοπικής κοινωνίας.

Από εξάμηνο σε εξάμηνο μετατοπίζει το Υπουργείο το θέμα της Ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας με ανεξήγητες καθυστερήσεις και μια διαδικασία σύνταξης τευχών δημοπράτησης που δε λέει να ολοκληρωθεί, ενώ αφήνει θολό το τοπίο σχετικά με τη χάραξη που θα ακολουθηθεί και την κατάργηση ή διατήρηση της παράκαμψης“S” από τη Ν.Ιωνία.

 

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το