Τοπικά

Να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία στη Μαγνησία και αύριο εισηγείται η Δευτεροβάθμια – Καλούν τους δήμους να αποκαταστήσουν τις βλάβες

Να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία στη Μαγνησία και για αύριο, Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017, εισηγείται η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας στους δήμους  και αναμένονται οι τυπικές αποφάσεις.
“Εισηγούμαστε,
για αύριο Τετάρτη 11/1/2017, τη διακοπή των μαθημάτων στα σχολεία αρμοδιότητάς σας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 94 παραγρ. 4 περίπτ. 27 του Ν.3852/2012.
Η εισήγησή μας αυτή βασίζεται στις ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες οι οποίες επικρατούν και θα συνεχίσουν να επικρατούν σύμφωνα με τις καιρικές προβλέψεις.
Πέραν της παραπάνω εισήγησής μας για την αυριανή ημέρα, παρακαλείστε για τη σχετική αξιολόγηση της κατάστασης και τις ενέργειές σας αναφορικά με την ασφαλή λειτουργία των σχολείων αρμοδιότητάς σας για τις επόμενες ημέρες, λαμβάνοντας υπόψη σας τα ακόλουθα:
1. Την ανάγκη προετοιμασίας των σχολείων όσον αφορά την ασφαλή παραμονή των μαθητών σ’ αυτά αλλά και την απρόσκοπτη διεξαγωγή των μαθημάτων
2. Τις προβλέψεις για συνέχιση της κακοκαιρίας
3. Την αυξημένη επικινδυνότητα των σχολικών χώρων λόγω του εναπομείναντος πάγου τόσο στα προαύλια και τις κλίμακες όσο και στα πεζοδρόμια διέλευσης των μαθητών κατά τη μετάβαση και επιστροφή
4. Την ουσιαστική αδυναμία θέρμανσης πολλών σχολείων αφού σ’ αυτά διαπιστώθηκαν καταστροφές στις αντίστοιχες εγκαταστάσεις. Στα υπόλοιπα σχολεία, αν και οι Διευθυντές ενεργοποίησαν τα συστήματα θέρμανσης παρατηρήθηκε αδυναμία ανεκτών συνθηκών διαβίωσης στους χώρους διεξαγωγής των μαθημάτων, αφού οι δομές των σχολείων είναι παγωμένες τόσο από την κακοκαιρία όσο και από τη μακροχρόνια διακοπή λειτουργίας τους λόγω των εορτών
5. Την αναγκαιότητα να δοθεί χρόνος στις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν ήδη κληθεί από τους Διευθυντές των σχολείων, για την αποκατάσταση των βλαβών.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι θα επανέλθουμε με σχετικές εισηγήσεις για τη λειτουργία των σχολείων και στις επόμενες μέρες.”

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το