Youth thess, Θ Plus

Μυστικά για την κατασκευή μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας

Του Ιωάννη Παπαδάκη
web designer της 4Net.gr

 

Στην εποχή μας έχει σημαντική σημασία για μια επιχείρηση να διαθέτει ιστοσελίδα. Μέσω της ιστοσελίδας της, η επιχείρηση μπορεί να παρουσιάζεται και να παρέχει στο κοινό πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Μπορεί να διατηρήσει επαφή με τους πελάτες της και να απαντά στις ερωτήσεις τους. Μπορεί να βρει νέους πελάτες και τέλος να αναπτύξει την εμπιστοσύνη του κοινού και να διασφαλίσει σταθερή πελατεία.

Υπάρχουν πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο που λειτουργούν αποκλειστικά μέσω ιστοσελίδας χωρίς να διαθέτουν φυσικό κατάστημα ή γραφείο. Σε τέτοιες επιχειρήσεις η ιστοσελίδα παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην παρουσίαση της επιχείρησης και στην συγκέντρωση των πελατών σε αυτήν. 

Είναι όμως όλες οι ιστοσελίδες αποτελεσματικές; Δουλεύουν όλες οι ιστοσελίδες προς όφελος της επιχείρησης;

Μια εταιρική ιστοσελίδα είναι αποτελεσματική όταν:

  • Είναι γρήγορα διαθέσιμη, διατηρώντας σταθερή τη λειτουργία της.
  • Παρέχει εύκολη περιήγηση, σύντομη επικεφαλίδα, σαφή και ευανάγνωστο περιεχόμενο.
  • Παρέχει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρία και τα προϊόντα/υπηρεσίες της.

Μια εταιρική ιστοσελίδα δεν είναι αποτελεσματική και οι χρήστες ενδέχεται να αποχωρήσουν από αυτήν όταν:

  • Είναι πολύ αργή.
  • Δεν έχει σταθερή λειτουργία.
  • Δεν παρέχει σημαντικές πληροφορίες ή είναι ακατάστατη και ασαφής στη δομή της. 
  • Δεν παρέχει καλή εμπειρία χρήστη όπως δυσκολία στην περιήγηση.

Μια ποιοτική ιστοσελίδα ως προς την σχεδίαση πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Ένα λειτουργικό και σαφές σχεδιασμό που βοηθάει τους χρήστες να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν.
  • Πλήρη και σαφή περιγραφή των προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχονται.
  • Εύκολη πλοήγηση μέσω ενός λειτουργικού μενού.
  • Συχνές ενημερωτικές ανακοινώσεις και ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχονται.
  • Σαφή μέσα επικοινωνίας, όπως μια φόρμα επικοινωνίας, αριθμός τηλεφώνου που θα επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνήσουν με την εταιρεία/επιχείρηση. 

Κατά τη δημιουργία ενός website ένα ακόμα ποιοτικό κριτήριο που πρέπει να ληφθεί υπόψιν είναι το On-page SEO. Το On-page SEO είναι μια τεχνική που στρατηγικά στοχεύει στη βελτίωση της σελίδας και των περιεχομένων της για να διασφαλίζεται ότι είναι συμβατά με τα κριτήρια των μηχανών αναζήτησης όπως η Google, Bing, Yahoo και να υποστηρίζει την επιθυμητή στήριξη και εμφάνιση στις αναζητήσεις των χρηστών. Στόχος του On-page SEO είναι να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα της ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης και να ανέλθει σε υψηλότερες θέσεις στο ευρετήριό τους για συγκεκριμένες λέξεις–φράσεις.

Οι βασικές προδιαγραφές On-page SEO περιλαμβάνουν:

  • Τίτλος Σελίδας (Title Tag): Ο τίτλος της σελίδας πρέπει να περιγράφει σαφώς το περιεχόμενο της σελίδας και να είναι σύντομος.
  • Περιγραφή (Meta Description): Η περιγραφή πρέπει να είναι σαφής και σύντομη και να περιγράφει το περιεχόμενο της σελίδας.
  • Ετικέτες Κειμένου (Header tags): Οι ετικέτες κειμένου, όπως H1, H2, H3 κλπ., χρησιμοποιούνται για να δώσουν σαφή ιεραρχία του κειμένου στην σελίδα και να βοηθήσουν στην κατανόηση του περιεχομένου.
  • Λέξεις-Κλειδιά (Keywords): Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να περιλαμβάνονται στον τίτλο, την περιγραφή και το περιεχόμενο της σελίδας, χωρίς να υπερβαίνουν το σωστό ποσοστό και να είναι συνεχόμενες φράσεις που αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενο και το θέμα της σελίδας.

Όλα τα παραπάνω είναι κάποια κύρια χαρακτηριστικά που θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας. Κάθε σύγχρονη επιχείρηση «επιβάλλεται» να διαθέτει ιστοσελίδα η οποία θα συμβάλει καθοριστικά στην βιωσιμότητα και την ανάπτυξή της.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το